Huseges barat
Szöveges ítélet
Az eddigi legjobb autom es ketlem, hogy lesz meg egy ilyen, mert manapsag ez mar elkepzelhetetlen. Kettoszaz-hetvenezer kilometer es megy es megy es megy. Gyari lengescsillapitok, kerekcsapagyak ez hihetetlen.
Nincs semmilyen kulonosebb valtozas a viselkedeseben, vagy a teljesitmenyeben.
Mobil1 0w40 15000 km-enkent es nem csattog nem zorog csak porog! Raadasul nem is akar hogy ma is ugyanugy huzatom szabalyzasig mint az elejen, nem nagyon kapcsolok 4000 rpm alatt de o ezt szereti. Az uj gti-k vagy s3-ak nem ellenfelek a szerpentineken. Minden szempontbol jobbnak kellene lenniuk, de kis k*cs*g*k csak kamillaznak mikor keresztben erkezem a hatsojukba. Persze hogy elmennek kigyorsitaskor, de mikor a kovetkezo kanyar elott latom a feklampajukat mar nevetek "ez tul korai volt" es mar ott is vagyok. :) Parszor meg probalkoznak meglepni de aztan feladjak.
Persze nem egy versenyauto de ha ugyesen banik vele az ember akkor lehet vele dinamikusan autozni.
Hibalista
- Nagyjabol semmi csak par aprosag: fotengely jelado, hutosapka. - Kopo alkatreszek: fektarcsa, betetek, lengokarok, stabilizatorok, kupplungtarcsa, kardan szilent.
Ide hordtam szervizbe
Egy baratomhoz aki nem bmw specialista, de nagyon ert az autokhoz. Anik Tibor
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Sajat magam.
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 170000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 525i | Következő autója? | 330i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.4/10) |
