Fejfájást okoz, de szeretem
Szöveges ítélet
2005 július elején vettem kb 130000km-rel (órában 82000 külföldr?l hozták be). Els? problémám rögtön a légzsákérzékel?vel akadt és a stabilizátorsegédkar cseréjével. Második fejfájást okozott egy porlasztó és a kormányösszekt? gömbfej cseréje. Harmadik probléma a kormányoszlop cseréje volt. Nem tekintem BMW hibának mert a Pajerot is így vettem és egy Mondeot is így árultak valahol.Negyedik problémának a motor fel?l gyorsításkor hallható cicerg?, rezg? hangot tekintem annak. Állítólag széria hiba a ékszíjtárcsa miatt. Még nem cseréltem ki. Ötödik probléma nálam is az ablakgumi nyöszörgése. Ezzel ki is fújt.
Saját problémának tekinteném, hogy az els? lábteret sz?kösnek tartom a hátrahelyezett váltó motor miatt. Fogyasztása hajtva 7,5-8 liter körül van. szerintem jó( 20% autópálya 80% város). Sok fejfájást okoz a szervizelésekkel de a vezetési élmény kárpótol mindenért. Jaj és még egy baj a futóm?nél az els? leng?karok szilentjei ki vannak. Szerintem ezek a problémák egy 150000km-t futott kocsinál ( az el?z? 130000km-t ki tudja hogy használták) és a hazai utakat nézve nem rossz. A bels? kidolgozással meg vagyok elégedve egyszer? és ergonómikus. A teljesítménnyel vannak gondjaim: 130le Passat TDI tartotta azt amit én és egy 1.6-os benzines Focus is. Pedig az enyém nyomatékosabb.
---------------------
Első cikkem írása óta megtettem vele kb 39000 km-t és azóta is bosszankodok néha. Okos fejjel egy amúgy is alacsony autót leültettem 3cm-rel a Mao-i utakra, nem kellett volna. Még a normál fekvőrendőrökön is csak épphogy gurulva tudtam átmenni mert rögtön leért az alja -3x voltam kipufogósnál 2 hónap alatt- ezért úgy döntöttem vissza rakom a gyári rugókat. Az utasérzékelőm megint felmondta a szolgálatot, de hát ez egy széria hiba nem? csinálhatna a BMW valami más fajtát. Nyáron rakattam bele egy chiptuningot és rögtön kiderült, hogy az általam érzékelt teljesítmény hiány a turbo miatt volt, 3000km alatt meg adta magát. A feltöltő és a VNT szelep többszöri cseréje óta meg vagyok vele elégedve. 1 hete a fűtés motor kezd csapágyas lenni, az első szilentek kezdenek megint kopogni és a kormányoszlop felől hallok megint furcsa zajokat. Lehet, hogy a tűzfalban lévő gumiházas csapágyat kellett volna még kicserélnem. Szerintem elég szervízigényes autó de megeshet, hogy nem reális a futásértéke amiről tudok és minden most kopik el rajta. Ennek ellenére kategóriájában a Lexus mellett eddig egyik autót sem élveztem ennyire vezetni. A szűkös lábteret már megszoktam, hosszú úton a hátam se fárad el benne.
Hibalista
- Utasérzékelő megint, leng. csillapító, toronycsapágy, fűtés motor, turbó, kipufogó rezgéscsillapító az ültetés miatt, kormányoszlop.
Ide hordtam szervizbe
Magánszerelő a Budaörsi Ipartelepen.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 130000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 61000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Pajero | Következő autója? | BMWv Pajero |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
