Ezredfodulós szépség
Szöveges ítélet
Németből behozott, jó sok km-el, de ez legalább valós, egy tömbnyi szervízszámlát és egyéb papírt kaptam hozzá, szóval elég jól dokumentált az előélete. Megnéztem párat mielőtt megvettem, a 150k-snak hirdetettek sokkal ramatyabb állapotban voltak, ki tudja mennyiről írták át. Amúgy is egyszerű szívóbenzin, nem túl nagy literteljesítménnyel, kimegy ez a világból. Kicsit több mint egy éve van nálam, ez alatt belement 30k km, az egyetlen olyan meghibásodás amitől az út szélén ragadtam egy elmálott vízcső volt, letört az egyik csonkja és hipphopp a hűtőrendszer tartalma távozott a külvilágba. Nyilván nem a legkönnyebben hozzáférhető helyen, miután hazavontattak fél éjjel szoptam a cseréjével, az egész szívóoldalt le kellett bontani hozzá, másnap feltétlen kellett az autó. Amúgy akármi pillanatok alatt beszerezhető hozzá, tonna számra ömlik be az országba bontásra az eladhatatlan jobbkormányos, egyedül akkor van kisebb szívás ha olyan alkatrész kell ami nem egyezik a jobboséval. Legnagyobb kiadás a kettőstömegű/kuplung cseréje volt, nyilván ezekből csak újat, de erre ennyi km után számítani lehetett, kuplungon már a szegecsek is majdnem lekoptak. Sárvédőívek rohadnak mint az összesnél, ez az elsőknél nem nagy kaland mivel külön elem, 8k körül van az új utángyártott + fényezés, hátsóknál már parásabb, mivel lakatolni kell, nem is feltétlen az anyagi vonzat miatt, hanem mert nélkülözni kell az autót addig. Ezen valamiért a csomagtérajtó is rohadt a nyitógomb/rendszámtáblavilágítás körül, ilyet még másikon nem láttam, de ez is színbe bontva 15k, kicserélni fél óra. Kasztni mérethez képest a LE nem sok, de legalább elviselhetően fogyaszt, aki meg ezt is sokkalja az költse rá a fogyasztáskülönbség sokszorosát valami széttaposott dízelre :) Egyedüli amit kicsit megbántam, hogy nem nagyobb motorral kerestem, bár ez ügyben élvezkedni ott a motorozás, annak úgy se ér a nyomába semmilyen autó, legalábbis felfogható árban.
Hibalista
- -vezetőoldali ajtózár ~8k - -vízcső ~5k - -kettőstömegű, kuplung ~150k - -difitartó bakok ~5k - -olajszint érzékelő ~20k - -vezetőoldali ablakemelő ~10k
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 320000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
