A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 320d aut. 

Az ítélet értékelése
2,3(3 db)

Első BMW-m, íme a tapasztalat

Szöveges ítélet

Nemrég vettem az autómat, és előtte elég sokat böngésztem a Népítéletet, ezért gondoltam én is megosztok pár tapasztalatot. Először is nagyon sokat kerestem megfelelő autót - már-már lehetetlen dolognak tűnt, de úgy néz ki, hogy sikerült. Arany szabály: mielőtt megveszed, vidd be márkaszervízbe és nézesd át + kérj le MINDEN információt alvázszám alapján. Ha tudod, hogy behozott autó, akkor egy ottani BMW márkaszervíz is tud segíteni, de magyar is.

Jelenleg az autóban fütyül a turbó, amit elvileg megold egy EGR szelep tisztítás (volt benne egy kisebb maréknyi dzsuva). Ezen kívül kb 115km/h -nál 2300as fordulaton az autó rettenetesen beremeg, mintha rámentem volna az autópályán a záró vonalra. A megoldás még feltárás alatt van, de jelenleg úgy fest a dolog, hogy a kipufogó rezonál be egy bizonyos rezgésnél. Később még leírom, ha meglett a megoldás, hátha másnak is segít.

Az autó egyébként nagyon kényelmes, leszámítva, hogy nincs benne combtámasz. Az hiányzik kicsit.

Nagyon jól megy, dinamukus, keveset fogyaszt. Ha odafigyel rá az ember, akkor a váltó-turbó-befecskendezés is nagyon sokat meg fog élni.

UPDATE 1 (2014.05.16.)
A fenti utolsó sorok után vicces fejlemény, hogy az autó remegését nem a kipufogó rezonálása hanem az automata váltó hibája okozta. Háromszáznegyvenezer magyar forint volt a felújítás. Sajnos még mindig nem tökéletes a váltó, hamarosan visszaviszem programoztatni, de talán az sem lesz elég.

A turbó sípolását sem oldotta meg az EGR szelep tisztítása, bár egy darabig tényleg úgy tűnt. Imába foglalom, hogy a turbócsövek eresztése miatt sípoljon. Erre ad következtetni az is, hogy kis sebességnél és nagy gáznál érezni lehet a kocsiban a kipufogó gázt. Meglátjuk, ez még a jövő. Az olaj nem fogy, nagy baj nem lehet.

Ezen kívül valamiért folyamatosan elfolyik az ablakmosó folyadékom, illetve hamarosan nyárigumikat cserélek, mert a mostaniak csúsznak. Így 3 hónap és 5ezer km távlatában ennyi. Remélem, hogy barátok maradunk, eddig nagyon szeretem.

Hibalista

- - Termosztát - - Jobb hátsó rugó eltört - - Turbó sípol - egy darabig megoldotta egy vákumszelep tisztítás, de már újra sípol :) - - Diffiből szivárgó olaj - tömítés csere - - Automata váltó felújítás (Nyári János, Dány)

Ide hordtam szervizbe

Autó Doki, Belváros

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 121650
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? V40 1.9d Következő autója? 330d
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)