A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 318 Ci 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ehhez én túl szegény voltam

Szöveges ítélet

Életem első cabriója és BMW-je volt. BMW-ből az utolsó is. Nem tudtam/akartam fenntartani. Horror összegek mentek el a szervízre. Az autó amúgy hibátlan volt, egyszer hátulról belementek, de szépen javították, nem volt vele gond. A legdrágábbat vettem meg az akkori E46 cabriók közül, igen a 330-asok is olcsóbbak voltak, de annak oka volt. A fütóműve világbajnok volt, a motorja is a maga nemében, de nyilván a 4 henger és 143 LE az amúgy 1.5 tonna önsúlyú autóba lóf@sz, nem voltak bmw-s menetteljesítményei, cserébe 7,5 l/100 km-rel beérte. Vásárlásnál nem figyeltem eléggé, hogy nem teljesen jó a kuplung, kicsit rángatott, aztán később nagyon, így cserés lett minden. Leégette az előző tulaj. Drága tanulópénz volt.... Nem az autó tehetett róla, de ezekután megutáltam. Pedig szép volt, a fekete bőr hibátlan volt, a tető csodálatos, végig garázsban tartották, ez látszott rajta, havat nem látott. A horvát tengerparton élmény volt a krúzolás. Anyagilag totális csőd volt, BMW-t eladni Magyarországon külön tortúra, szinte csak hülye idióták jelentkeztek, pedig a hirdetés szövegét is úgy fogalmaztam meg, hogy elrettentsem őket, plusz a telefonban is leszereltem azokat a barmokat, akik alkudni próbáltak, azt firtatták mennyire megy (ha ez a fontos, miért 318i-t nézel agyalap?).

Hibalista

- Vételkor szokásos cserék (szűrő, folyadék) + vizsga márkaszervízben 200 eFt (azt hittem elájulok) - Kettőstömegű + kuplungszerkezet márkaszervízben 500 eFt (itt elájultam)

Ide hordtam szervizbe

A1 Autó Győr korrektek, pontosak, becsületesek, de az én számomra megfizethetetlenül drágák. Túl szegény vagyok egy BMW márkaszervízben történő fenntartásához. Ezért is váltam meg tőle.

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 112000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Transporter T3 lakóautó Következő autója? MX5 NB FL előtti
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)