Egy kocsi Regenszburgból
Szöveges ítélet
Havonta 5 000 km-et vezetek és a szegény "francia janicsár" obsitossá vált. Fontos volt a nagy teljesítmény alacsony fenntartási költséggel. Körülbelül másfél év keresés után, 2008 márciusában akadtam rá a jelenlegi kocsimra. Újra nem is gondoltam az extrém magas árak miatt.
Összahasonlítva az előzővel az alábbi különbségeket vettem észre. (Mindkét kocsi kombi változat.)
Negatívum:
A hátsó hangszórók a BMW-nél lent vannak, ezáltal, rakott csomagtérnél nem hallható hátul a muzsika.
Csomagtér kisebb.
Az üléshossz rövidebb, kényelmetlenebb.
Pozitívum:
Alacsony fogyasztás,
pontos műszerek,
1 km 30 forintba kerül mindent beleszámítva.
Hibalista
- A fékmunkahenger porvédő gumija elhasználodott, berozsdált, befogott a fék.
- A javítás ennyibe került (forintban)
- féktárcsa 30 000
- betét 15 000
- javítókészlet 7 600
- fékolaj 5 800
- fékmérés 1 800
- munkadíj 18 000.
- Valamint a xenon beázott, cseréje(nem gyári) 50 000 ft-ba került.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 86000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Renault Mégane | Következő autója? | még nem döntöttem |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
