E46 320d Automata
Szöveges ítélet
Sosem hagyott cserben, nem volt útszéli lerobbanás vagy reggeli nem indul az autó jelenség. Rendszeres szerviz, olajcsere (+szűrők) 15 ezer kilométerenként, minden alkalommal átvizsgálás. Fékek elég gyorsan fogytak, első betét 35 ezer km-t bírt átlag. Gumik 2 szezon után csere (225/45/17).
Ékszíjtárcsa 100 ezer km körül megadta magát, egyben vízpumpa, szíj, feszítők is cserélve lettek. Egyik porlasztó 150 ezer km-nél, diagon nézve kezdett kimenni a tűrésmezőből, de még nem volt nagyon vészes. Termosztátok szintén 150 ezer km-t bírtak. Motortartó bakok 120 ezer km körül kezdtek elgyengülni.
Fogyasztás vegyesben 6.5-7 L, többnyire városon kívül, hosszabb utakra használtam az autót.
Összességében nem tudok rá panaszkodni, azt kaptam, amit vártam. Tény, hogy oda kell rá figyelni szerviz ügyileg, részemről csak gyári alkatrész, de meghálálta.
Hibalista
- Kopóalkatrészeken kívül: - - ékszíjtárcsa - - vízpumpa - - termosztátok - - 1 db porlasztó - - akkumulátor (6 éves kora körül) - - csomagtartónál elektromos vezeték - - motortartó bakok
Ide hordtam szervizbe
Nem BMW márkaszerviz, de mindent meg tudtunk oldani.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 54000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Opel Astra H 1.9 cdti | Következő autója? | E90 320d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |
