A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E46) (1998-2005)

3 (E46) 318ti Compact 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Drága első randi volt...

Szöveges ítélet

Miért vettem BMW-t?
Mert nagyon jó. Coupet akartam, de Compactból jobbak voltak. Igaz, hogy már 99-ben kapni lehetett, de mind a beltere mind a külseje időtálló jó forma. A beltér még ma is nagyon tetszik 2014-ben. Kívülrol sportos, alacsony még a Compact-is nagyon üt:), szóval jól néz ki.
Nagyon kényelmes autó, hosszabb utakra való igazán, nem pedig városba. Futóműre és kormányzásra nem lehet panasz, teszi a dolgát.
Én úgy gondolom kisit férfias autó, annak ellenére, hogy a Compactot általában nők vezetik, mert mind a pedálokhoz, kormányhoz, váltóhoz egy kicsit több erő kel. Ez nagyon tetszett benne. Lehetett érezni, hogy van benne anyag.
Nagyon jó volt vele közlekedni, imádtam.


Egy dolgot nem tudtam a vásárlás előtt, hogy az E46-nak nagyon sok típushibája van. Melyek nálam is jelentkeztek, persze nem mind.
Az autót vásárlás előtt eléggé átnéztük. Sérülés és törésmentes, tényleg jó állapotban volt, látszott, hogy nem hanyagolták el. Egy apróbb hiba volt a futóműben, azzal tisztában voltam.

Hibák amik nálam előjöttek: (az árak rendes alkatrész árak kedvezmények nélkül és beszereléssel, vagy bontóból, a bontósat külön írom)

Futóműben:
stab. pálca csere(13.000/2db)
első féktárcsák + betétek (50.000 kompletten, utángyártott)
első két lengéscsillapító (30.000 bontott ezt tudtam vásárlásnál)
hátsó rugók (12.000 bontott, eltörtek, típushiba)
első lengőkar hátsó szilentek (30.000/2db)

Elektromos problémák:
Övfeszíto patron
Grund modulban 2 relé (6000)
Vezető oldali ajtózár mechanika( 28.000 típushiba)

További:
kuplungszerkezet (100.000)
hátsó ablaktörlő motor (10.000 bontott, típushiba)

Ezek a hibák bosszantók voltak és sokba kerültek. Biztos vannak olcsóbban is alkatrészek és van aki otthon beszereli, de sokan vannak így is.
A motorral nem volt gond, bár én 2000ccm feletti benzinest vagy dízelt javasolnék mindenkinek.

Összességében nem érte meg megvenni, mert ezek a hibák és úgy gondolom 35e km alatt kicsit soknak tűnnek. Nagyon karbantartás igényes autó.
Az autó már nincs meg, természetesen hibátlan állapotban adtam el, de leginkább azért mert hosszú távon úgy gondolom nem lett volna kifizetődő.

Hibalista

- Fent említettem.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 127000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Swift Következő autója? Civic
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)