Denes
Szöveges ítélet
Denes 2009 januarjaban kerult hozzam, eleg jo vetelnek szamitott, foleg a keves kilometer miatt (ami megjegyzem leinformaltan valos is). Egy regi almom valt valora, mikor megvettem, egyelore az egyetlen targy az eletemben, amit perverzul imadok, remelem ez sokaig igy is marad. Aki ilyen auto vasarlasan tori a fejet, annak batran ajanlom, eletre szolo elmenyt ad, de nagyon korul kell nezni, hogy ez az elmeny ne negativ legyen.
- Kenyelem: sok hozzafuzni valom nincs, nemetes a kenyelem, sportosra tomott ulesekkel, de nem faj semmim hosszu utak utan sem, ugyhogy ez mindenesetre jo jel. Az egyetlen dolog, amit hibanak tudok felroni, es ami parszor mar keseritette meg az eletemet, az a pohartarto hianya, a gyorsettermek autos kiszolgaloiban elfelejthetem az extra udito fogalmat, pedig menuben olcsobb. A hatso labter szinten nem fejedelmi meretu, dehat ezert nem ulok hatra.
- Teljesitmeny: roviden fogalmazva, tobb mint eleg. Az auto nagyon megy, 4 szemely + tetobox sem okozott neki akadalyt hosszu tavon, de ha egyedul ulok benne, akkor okozza a legnagyobb meglepeteseket. Egyszeruen nem hittem el neha, milyen autokat tudok lazan kovetni a bena kis dizelemmel. Futomurol hasonlokepp tudok nyilatkozni, a gyari legkisebb 16"-os kerekekkel is villamoskent veszi a kanyarokat, bar ennek van hatulutoje is (mar akinek az), egyreszt a futomu elemek eleg gyorsan kopnak, masreszt a komfort is az elozo automra emlekeztet leginkabb, csakhogy azon sportgatlok es rugok voltak. A hatsokerek es a tel fogalmarol mar nem is kell nyilatkoznom, egy igazi elmeny. A normalis (nem oldaliranyu) kozlekedeshez viszont erdemes nem sporolni a teli gumin, mert tortenhetnek furcsasagok.
- Fogyasztas: na ez a legmegdobbentobb, autopalyan 4 szemellyel 130-150 kozott is sikerult mar 5,7-bol eljarnom vele, de temposabb kozlekedes mellett is siman megallok 6bol. Az 1,4es dizel Polom nem evett ilyen jol. Very good.
- Fenntartasi koltsegek: alkatreszek nagyon dragak, es nem is erdemes rajtuk sporolni. Egy ilyen auto vasarlasa elott erdemes a forumokon tajekozodni (en az auto megvetele elott 1 evig ezt tettem), es rajonni, hogy hiaba olcsobb a dizel hasznaltan, sokszor jobb lehet egy benzines. Ha az ember belenyul egy lehajtott, osszevissza tekergetett oraju szemetdombba, akkor bizony legyen felreteve 0,5-1 millio forintja (true story a barati korben), ha autozni is akar. Es a durva, hogy ezeken az autokon bizony nem latszik meg a kor. En is benzinest akartam, abban jobban biztam, aztan jott Denes, nem hagyhattam ki, es nagyon jol jartam vele. De sajnos az ilyen ritka. Ne higyjunk a kilometereknek, inkabb vegyunk egy 200e km-s autot vezetett szervizkonyvvel, rendesen szervizelve, mint egy 100e-st minden nelkul, mert aztan jon a hopp. Ezek tartos autok, csak a legtobben sokat is hasznaltak oket.
- Megbizhatosag: szinte 100%-os, mint emlitettem, egyedul a futomuben alakulnak ki oda nem valo hangok, de ezenkivul nem volt semmi hiba az autoval.
Hibalista
- - 4 fekbetet + jeladok - 30.000Ft - - lengokar szilentek - 27.000Ft - - szelvedo csere utangyartottra (ez sajat hibambol, ablaktorlolapat csere kozben kicsit odavagott az abaktorlo szar, van ez igy...) - 26.000 Ft - - bal, es jobb hatso lampa csatlakozo - 0Ft, homemade-be megjavult - - elso ablaktorlolapatok - 11.000Ft - - Amit csak azert koltottem ra, hogy az auto szebb es jobb legyen, es nekem jobban tetszen: 80.000Ft, es az osszeg csak no, most veszek felnit...
Ide hordtam szervizbe
Maszek, ugyhogy kar is ertekelest irnom, foleg, hogy nagy javitas nem tortent meg az auton.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 57000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 22000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Polo 1,4 PDTDi | Következő autója? | 3? 5? |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
