D3 :)
Szöveges ítélet
Ez egy hosszabb tortenet...
Egy 4 ajtos 330d-t neztem ki magamnak, a jo teljesitmeny/fogyasztas es a sor 6 miatt. Nagyon jo lett volna termesztesen egy Coupe, de plusz 1 metert nekem nem ert volna meg. Kulfoldrol akartam behozni egy jobb allapotut, amit utana tunningolgatok, epitgetek. Nezegettem nezegettem a hasznalt autokat, mig egyszer talaltam egy 330Cd-t az egyik bank lefoglalt telephelyen. Nagyon jo arban volt, de nem tudott jarni a sajat laban. Ellenben tobbnyire olyan alkatreszek hianyoztak belole, amiket en amugy is kidobaltam volna, ugyhogy belevagtam...
Megkapta a hianyzo alkatreszeket, amiket foleg bontobol szedtem oket ossze, allithato futomuvet, M3 tukroket, M3 elso lokost, nagyobbacska felniket, nemi kasztnismunkat, muanyagos munkat es egy matt piros fenyezest.
Magaval az autoval nagyon meg vagyok elegedve. Brutalisan megy, jobban gyorsul mint egy repulo a kifuton felszallaskor es soha nem akar megallni. :) Hangjan csak alapjaraton lehet hallani hogy diesel, meg alacsony fordualton valtogatva van olyan hangja mint egy kukasautonak :) DE 2 ezer felett ordit, suvit mindent csinal, imadom! Erezni hogy egy dizelmozdony van elol. Fogyasztasa nekem 7.2-7.5 kozott ingadozik, vegyes hasznalatban, varosban es palyan. Palyan 140-150, varosban 60-70 80 ahol lehet. Volt 6.8 is, az 100-120-al volt foleg palyan.
Imadom az autot, mindenhol megnezik, mar az a furcsa ha olyan autoban ulok hogy nem nez senki :)
Negativ tapasztalatom meg nem nagyon volt vele, ami negativ hogy tenyleg dragak hozza az alkatreszek, marha ha gyarit akarsz venni. Halistennek ilyen nem sok kellett meg nekem. Csak a motorolaj bele olyan 25-30, 9 litert kell venni bele, ez szokott fajni, en 10 ezrenkent cserelem, mint minden autonal. Nem is ertem ki az aki elhiszi a 15-20-30 ezres egeszseges olajcsere periodusokat...
Sport betetszurot vettem bele, mert alig volt dragabb es igy nem kell mindig megvenni a 10 ezres szurot minden olajcserenel, hanem csak eleg tisztitani. Annyi hogy eleg maceras cserelni, de nekem megeri. Viszont alacsony fordulaton jobban forog a motor, kicsit nyomatekosabb lett, ha mas nem ezert is megeri.
Egyszer talalkoztam egy sraccal aki allitolag ismerte a volt tulajat, tole tudom hogy egyszer elpukkant a turbo es az cserelve lett. Nalam meg semmi baja nem volt.
Hibalista
- Miutan ossze lett rakva csak a kormanyszervo csove lyukadt ki, hutocsovel potoltuk. - - Neha (eddig 2x) kigyullad a check engine lampa, de masnapra halistennek ujra elalszik, igy fogalmam sincs mi miatt lehet.
Ide hordtam szervizbe
1117 Budapest, Budafoki ut 70.Nem tudom a pontos nevet, de hatul az udvarban van a szerviz. Nem BMW-re szakosodtak, de ertenek hozza, a tulajnak is az van. Nagyon megbizhatoak es gyorsak. Az enyemet ok allitottak talpra.
Értékelése: 2
Másik szerelő értékelése
SPACE CAR MOTORSPORT Kft.1112 Budapest XI. ker.REPÜLŐTÉRI ÚT 2Ok is megbizhatoak, bar egy legtomegmero hibat csak masodik nekifutasra talaltak meg, viszont ok szakszerviz.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 154000 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Accord | Következő autója? | 535d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |
