BMW = kényelem, biztonság, erő = imádom
Szöveges ítélet
Végre sikerült beszereznem várva várt Bömbimet! Az autót Németországból hoztam. Javaslom mindenkinek nézzen utána külföldön,mert lényeges különbség van a kinti autók és a hazaiak között (utak minősége, szervizeltség, valós km, stb..).
Az Autó: hihetetlenül kényelmes (az enyém félbőr-sport), a futómű egy álom, nagyon jól tapad az útra, a 136 LE rendesen viszi ezt a 3-as kasznit, a nyomaték is elég (280 Nm). A fogyasztása elképesztő NEM KAMU!!!: autópályán 140-es tempónál 5.5-6 liter!!! Városban is lehet vele közlekedni 6 literrel!!!
Nem nagyon találtam benne olyan dolgot amit negatívumként említhetnék, talán a váltója kicsit kemény,de szerintem egy BMW-é legyen ilyen!
Szóval ez az autó megéri az árát (ami nem több mint egy új Suzukié) mégsem lehet őket egy napon említeni!!!
Update (2011-07-10):
Immár 226.000.-ik kilométert taposom szeretett verdámba! Mert még mindig imádom! 3 év után is hűségesen szolgál. Természetesen ezt azzal hálálom meg, hogy rendszeresen gondozom. Az olajcserét illetve a szűrők cseréjét rendszeresen és időben kell elvégezni, akkor nem lesz gond.
EZ AZ AUTÓ LE VISZ A TÉRKÉPRŐL IS HA KELL!
Kisebb problémák adódtak,de semmi komoly. Ilyen volt pl. a lengéscsillapítók cseréje, ami persze nem 2 ezer Ft,de szerintem egy autónál sem az és bármelyikkel előfordulhat.
Aki ilyen autó vásárlására szánja el magát, járjon kellőképpen utána, ne kapkodja el (utána kell nézni a megtett km-eknek és a szervizeknek!)! MEGÉRI!!!
KIEMELTEN AJÁNLOM MINDENKINEK!!!
Update (2014-02-15):
275.000 (valós) km-nél tartok!
Az autó még mindig szépen megy!
Az utóbbi bejegyzés óta történtek:
- szokásos olaj,olajszűrők,légszűrők cseréje (12.000 km-enként!)
- kartergáz szűrő csere (30.000km-enként! A turbó megóvása miatt FONTOS!!!)
- 2 db xenon izzó csere
- sajnos a hengerfej tömítésem elöregedett. Szóval hengerfejezés (hengerfej tömítés csere, hengerfej köszörülés) megtörtént és ha már annyira szét volt kapva a szíve,akkor már cseréltünk ezt-azt (főtengely ékszíjtárcsa, 4 db izzító gyertya, 2 db első fékcső, jobb első lengőkar, EGR Tömítések, EGR szelep tisztítás)
- EGR hőcserélő csere (bontottra)
Hibalista
- Kötelező szervizek (szűrők, olaj, fékpofák,stb...) - Ezeken kívül: - - Első szilentek (lengőkarok végén), Első lengéscsillapítók, bal első lengőkar (magyar utaknak köszönhetően) - - 2 db helyzetjelző - - vízpumpa - - termosztát
Ide hordtam szervizbe
Süle Péter (Bodajk)
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Tanai Balázs (Székesfehérvár, Új Csóri út)
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 139000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 126000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | BMW 3 (E91) / BMW 5 (E60) |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
