BMW (Break My Window)
Szöveges ítélet
A címnek szerencsére nincs alapja, de bizonyos fejlődő országokban csak így hívják a bömöst magas lopási rátája miatt. Enyém még megvan, meg is néztem most az ablakon át. Belgiumból lett behozva, óráját elvileg nem tekergették semerre. Eddig olajcseréken kívül mást nem kellett javítani rajta. Vásárlás után kapott 20%-os fóliát sofőrtől hátrafelé. Fogyasztása - bár mindig több fél-egy literrel a fedélzeti computer által mutatott értéknél - 6,2 vegyesben. Korábban 210 Le V6 benzines járgányt vezettem, és nincs bajom a teljesítményével, a fenntartási költségek csökkenése és az eddigi kedvező szervíztapasztalatok bőségesen kárpótolnak. Valamint ez hátsókerekes ugye, kíváncsian várom az első igazi közös telet, síkos úton mit produkál. Ha a németek eljárnak vele - márpedig telek ott is előfordulnak - akkor talán a Mediterrán Pécsett sem lesz gond. Hajtáslánccal nagyon elégedett vagyok, reálisan nézve a teljesítménye is bőségesen elég a mindennapi autózáshoz, főleg a hazai autóparkot figyelembe véve. Ennek ellenére lóerőből ugye sosem elég, természetesen jól esne még két henger 325d, 330d, 335d formájában...
Formáját dícsérik, kérdezgetnek róla, észreveszik, holott nem hivalkodó darab.
Nem az a cuccolós kombi, de vittem vele 200*90-es könyvespolcot, íróasztalt, kondipadot, kerékpárokat és több alkalommal költöztetett is. Sokoldalú, praktikus.
Hibalista
- még semmi, bár egyszer beragadt az ablaktörlő, de soha többet azóta, féktárcsa csere
- Megvételkor futóművet kellett állítani.
-
- 2008: 140000 km-nél bődületes füst és motorból származó irdatlan kerregés kíséretében a motorban, a hibás turbónak köszönhetően, öngyulladás következett be. Még a slusszkulcsot is kihúztam, de a maximális fordulat felett üzemelő motor addig meg nem állt, amíg meg nem ette az összes mototolajat.
- Hengerek beálltak, injektorok végei elégtek, csavarok megfehéredtek, turbó is kuka, meg még pár alkatrész. A végeredmény nem szép, hengerfejet kellett simítgatni, stb.
- Várható javítási díj milliós nagyságrendű...
Ide hordtam szervizbe
Suzuki Szigetvár
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
BMW Schneider Pécs
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 85000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Eclipse GT 3.0 V6 | Következő autója? | már megvan: 2005 525D M csomaggal |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |
