A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 320D Touring 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

BMW (Break My Window)

Szöveges ítélet

A címnek szerencsére nincs alapja, de bizonyos fejlődő országokban csak így hívják a bömöst magas lopási rátája miatt. Enyém még megvan, meg is néztem most az ablakon át. Belgiumból lett behozva, óráját elvileg nem tekergették semerre. Eddig olajcseréken kívül mást nem kellett javítani rajta. Vásárlás után kapott 20%-os fóliát sofőrtől hátrafelé. Fogyasztása - bár mindig több fél-egy literrel a fedélzeti computer által mutatott értéknél - 6,2 vegyesben. Korábban 210 Le V6 benzines járgányt vezettem, és nincs bajom a teljesítményével, a fenntartási költségek csökkenése és az eddigi kedvező szervíztapasztalatok bőségesen kárpótolnak. Valamint ez hátsókerekes ugye, kíváncsian várom az első igazi közös telet, síkos úton mit produkál. Ha a németek eljárnak vele - márpedig telek ott is előfordulnak - akkor talán a Mediterrán Pécsett sem lesz gond. Hajtáslánccal nagyon elégedett vagyok, reálisan nézve a teljesítménye is bőségesen elég a mindennapi autózáshoz, főleg a hazai autóparkot figyelembe véve. Ennek ellenére lóerőből ugye sosem elég, természetesen jól esne még két henger 325d, 330d, 335d formájában...
Formáját dícsérik, kérdezgetnek róla, észreveszik, holott nem hivalkodó darab.
Nem az a cuccolós kombi, de vittem vele 200*90-es könyvespolcot, íróasztalt, kondipadot, kerékpárokat és több alkalommal költöztetett is. Sokoldalú, praktikus.

Hibalista

- még semmi, bár egyszer beragadt az ablaktörlő, de soha többet azóta, féktárcsa csere
- Megvételkor futóművet kellett állítani.
-
- 2008: 140000 km-nél bődületes füst és motorból származó irdatlan kerregés kíséretében a motorban, a hibás turbónak köszönhetően, öngyulladás következett be. Még a slusszkulcsot is kihúztam, de a maximális fordulat felett üzemelő motor addig meg nem állt, amíg meg nem ette az összes mototolajat.
- Hengerek beálltak, injektorok végei elégtek, csavarok megfehéredtek, turbó is kuka, meg még pár alkatrész. A végeredmény nem szép, hengerfejet kellett simítgatni, stb.
- Várható javítási díj milliós nagyságrendű...

Ide hordtam szervizbe

Suzuki Szigetvár

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

BMW Schneider Pécs

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (3) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Eclipse GT 3.0 V6 Következő autója? már megvan: 2005 525D M csomaggal
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)