BMW
Szöveges ítélet
L200 után döntöttem úgy, hogy egy BMW 320, 530, vagy Audi A6 -ot szeretnék venni. Természetesen a neten néztem ki több példányt és elautóztam, hogy megnézzem őket. Talán még volt is olyan ami tetszett, de a kereskedők hozzáállása egyszerűen katasztrofális volt. Így pénzzel a zsebemben már nem is az autót nézte először, hanem azt kerestem ahol szóba állnak velem.
Végül amit a neten kinéztem, nem indult be, bikázni kellett, elég csúnya hangja volt a motornak és a kereskedő csávó végig telefonált, így elindultam haza. Szfh.-n a Word autónál, amit nem is néztem előtte, csak német márkák vannak. Gyönyörűek, és tiszták. Mikor bementem, azonnal egy kedves úr fogadott, és a kocsi mellett ( amit azonnal kinéztem magamnak ) állva, már nyíltak is az ajtók.
Na a lényeg. Az autót megvettem, egy nagyon gyors és korrekt banki ügyintézést követően. Átvételkor mint az új autóknál, egy patyolat tiszta autót adtak át, szó szerint. Mindent elmutogatva, kipróbálva. A kocsi fantasztikus. Mikor az ember elkezdi vezetni, valóban van egy BMW érzés benne, amit nem lehet megmagyarázni és őszintén szólva ettől egy kicsit tényleg "bunkó BMW-s" lettem. Belemegyek erős előzésekbe, általában a sebességhatár felett autózom, és hajlamos vagyok agresszíven vezetni. Majd leküzdöm, bár elég nehéz lesz.
Második nap nem indult el a klíma. Telefon kereskedőnek, nagy meglepetésemre, azonnal visszahívtak és cserélték!!! a hibás alkatrészt, amit ők álltak. Kb. 22.e.
A kocsiban lévő apróbb kütyük, amiket csak vezetés közben tapasztal meg az ember, nagyon praktikusak, minden kézre van, minden egyértelmű. A Navi kicsit rossz. mivel csak német és angol nyelven működik, de használható a grafika miatt. A 17-es kerekek ha nyomvájúban mész vele, akkor nagyon vigyázni kell, mert bemozgat ami nagy sebességnél veszélyes is lehet. 3 személynek már nem kényelmes hátul, de két főnek kiváló, ugyanis így vannak kialakítva az ülések.
Motor dinamikus, nagy nyomatékkal, nekem kicsit kevés, lehet hogy chip lesz a vége. Fogyasztás kiváló és a netről letöltött magyar nyelvű használati utasítás alapján olyan információ áradat zúdul ránk, aminek felét nem használjuk.
Egy szó mint száz, remek autó, nagyon meg van építve, figyelni kel ha használtat vesz az ember, hogy szervízkönyv legyen. 150-e km környékén érdemes az autót megnézetni, mivel vannak olyan kopó alkatrészek, amik ilyenkor szoktak elkopni, azt ki kell cserélni, még ha nem is jelzi. Olajat csak Castrolt szabad beletenni, így lehetnek szélsőséges követeléseink a motorhoz.
Hibalista
- első futóműben valami stabilizátor 30 e/ garn
- klíma vezérlő 0
- xenon izzók 32.000
Ide hordtam szervizbe
Maszek, egy olyan sráchoz, aki BMW szervizben dolgozik, nagyon profi
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 139000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | L200 | Következő autója? | Bmw 530 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
