Bizalom, Megbízhatóság, Wonzalom
Szöveges ítélet
Az autót ez év áprilisában vásároltam és azóta is közösen éljük meg mindennapjainkat. Eddig csak pozitív benyomásom van róla és remélem ez sokáig így is marad. Mikor megvettem az első utam a szerelőm volt, aki teljes átvizsgálást végzett rajta és közölte, hogy az autó kitűnő!!! műszaki állapotban van. Mielőtt az enyém lett rengeteg 3as BMW-t megnéztem és kipróbáltam, de szomorúan tapasztaltam, hogy alig kapható 1.8as(1.9) motorral szép esztétikai állapotban lévő 3as BMW, főleg Budapesten (a kötelező kilométeróra tekergetés szinte minden általam megtekintett autóban megvolt). 2 hónap nézelődés és töménytelen mennyiségű netes nézelődés után, amikor már majdnem feladtam hirtelen megtörtént a csoda. MEGTALÁLTAM. Az autó 2003ban került Magyarországra, előtte Münchenben gurult, majd itthon is 1 tulajdonosnál volt egészen 2008 áprilisáig. Az előző tulaj mielőtt nehéz szívvel átadta volna nekem az AUTÓT (új hármas Bömbi vétele miatt amit, azóta saját elmondása szerint megbánt) szokatlan módon elvégeztette rajta az olajcsere,szűrők cseréje és fékbetét cserét. Mielőtt enyém lett volna sokan le akartak beszélni a márkáról a szokásos szövegekkel (minden BMW-s bunkó, drága karbantartási költség, sok kilométer, nagy fogyasztás.. stb.) de szerencsére a MI kapcsolatunk erősebbnek bizonyult és később mindenkinek megváltozott a véleménye, amikor élőben megpillantották vagy vezették. :-) A motor pont megfelelő az 1.6os(1.7) motort is próbáltam de az sajnos nagyon lomha volt nekem. A diesel változatról pedig egy BMW szervizes beszélt le. A 320as és 318as között pedig kiugró különbséget nem tapasztaltam, de nem is utcai gyorsulásra kerestem autót (de egyébként így sem állnak be mellém a pirosnál Streetracing-es majmok, mert azért van ennek az autónak némi kisugárzása. :-) A kedvencem az autó futóműve, gyönyörűen elegáns és egyben sportos formája és az utastér zajtalansága. Sehol egy furcsa hang az autóban nem úgy, mint a család másik autójában, ami egy 2007es évjáratú Honda Civic full csomaggal. Az igazsághoz hozzátartozik, hogy a márkára a bátyám beszélt rá, aki már a harmadik Bajor Csodáját fogyasztja (E36, E39es amibe 320.000km volt eladáskor, de egy gyűjtő vásárolta meg!!, E60). A javítási költségektől sem kell félni mert itthon elég komoly iparág épült a BMW gyári alkatrészeinek behozatalára fél áron ezért ha ügyesen keresel a neten akkor a gyári alkatrészeket is megtalálod itthon fél áron. (A szakszervizzel pedig csak legvégső elkeseredésedben vedd fel a kapcsolatot.) Remélem sok közös kilométerünk lesz még együtt a kis Bajor Szépséggel. Néhány jó tanács: 1.Ha te is ilyen autón gondolkozol ne hamarkodd el a vásárlást és ne hagyd, hogy lebeszéljenek róla mert utánna úgyis belátják, hogy igazad volt (ha nem így lenne akkor irigyek) . 2. Mindenképpen nézesd át egy szerelővel vásárlás előtt mert itthon sajnos nagyon sok a hulladék (széthajtott vagy külföldről behozott, itthon összeszerelt furcsa példány) ami egy életre megutáltatja veled ezt a márkát. 3. Ha találsz egy jó állapotú Bimmert amit gondosan szervizeltek és te is vigyázol rá, akkor akár több évig tartó hosszú „szerelemben” is részed lehet. Sok sikert!
(később ígérem fotó is lesz)
nadavi
Hibalista
- Még semmii!!! (én is csodálkozok) :-)
Ide hordtam szervizbe
A helyi MESTEREMBER
Értékelése:
Másik szerelő értékelése
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Saxo | Következő autója? | Még nem tudom!!! Az új hármas elég béna lett!!! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.5/10) |
