A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1998-2005)

3 320CD 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

Az én nagybetűs coupe-m 2.

Szöveges ítélet

Előző autómat kihasználatlanság miatt eladtam (jópénzért), majd a munkarendem miatt motort vásároltam. Nem akartam napi 3 órát vasutazni, metrózni, szívni a dugóban ...
Beköszönött a tél, osztályt váltottam, így a munkarendem is változott. Reggel 6-os érkezéshez 3:50-kor kellett kelnem (vasút + metró), így mindenképp kellett az autó!
2008 Februárjában sikerült megszerezni ezt a VAS-at, 320 CD-t, 113.000 kilóméterrel, szervízkönyvvel, bőr belsővel, könyöklővel, stb... Motornak persze mennie kellett ... reméltem, hogy a BMW imádata kiöli belőlem a motor utáni vágyat, (legalul bővebben erről)

Az ára elképesztően jó volt (4.2m) akkor. Mindent összevetve, 4.3-ért adtam el két nappal ezelőtt, így eléggé frissek az emlékek.

Tudni kell, hogy BMW mániás vagyok/voltam.
AUTÓ: jól megy! Nem forgattam halálra, de 1500 és 2500 fordulat között minden forgalmi szituációt megtudott oldani. 4-esbe 1500-as fordulatnál 4 litert evett (csak OMV sima + prémium dízelt tankolva), 6-osba 2500-on 6-ot, ekkor 140-el közlekedtem tempomattal. Városi - elővárosi közlekedés, MAX 6. De 5.5 alá sehogy se ment.
Már úgy vettem, hogy az egyik termosztát hibás volt, mindkettőt kicseréltem. Emiatt túl is fogyasztott (nem melegedett be rendesen), ekkor 6.6 volt a fogyi.
PERSZE az ember nem azé´ vesz ilyen autót, hogy a fogyasztást nézze! Gyorsulási adatokat hozta (0-100) 8.8, 80-ról kellemesen lehetett gyorsulgatni. Futomű kemény, és NEM Magyarisztán utcáira való (17"-os M-es kerekek, elöl 225/45, hátul 245/40)!!! Kormányzás precíz, hely bőséges, hátul is kényelmesen ellehet férni. Csomagtartó 410 liter, 2 embernek BŐSÉGES, 4 ember csomagjai is elférnek egy hosszabb útra.

Amit nem szerettem: kopog, zörög. Könyörgöm, egy 3.5 éves autó, ami újonnan 12 millió volt, NE KOPOGJON, NE ZÖRÖGJÖN!!!

Leállításnál nyikkant az ékszíjtárcsa. (nem vagyok szerelő, szerintem az), tehát majd hamarosan cserés lesz. (kb 40k).
Talajszint emelkedéskor/csökkenéskor ropogott valami a jobb oldalról (stabi pálca [8k], vagy lengőkar csere [27k]), 20d, 30d motorokra jellemző a motortartó bakok kikopása ennyi kilóméternél... 16k a kettő. Ezeket már nem cseréltem ki.
A váltószoknya nyikorgott (bőr a bőrön...), váltószoknyát megemeltem, szilikonzsírral bekenve a váltó szivacs részét, örök csend honolt erről a részről).

Vásárlás után: első fékbetétek, féktárcsák (összesen 40k), nyárigumik (150k), téligumik felnivel 16"-os, használt, de megkímélt (110k). indítás + rablásgátló (40k). + a nagyszervízt megcsináltam. Összes szűrő (pollen, levegő, üzemanyag), + olaj (5.5 liter kell bele!!!) + fékfolyadék. Ez volt kb 40k (nem a legolcsóbb helyen csináltattam meg). Viszont a hibatárolót is kiolvasták. Szerencsére nem találtak hibát. Ablakokat lesötétíttettem, 35k. Roppant mód harmonizált a hátul 5-ös, szélső első ablakokon a 20-as fólia az ezüst színnel... ;)

Casco mindenkinek JAVASOLT, vidéki lakos lévén a 10.000 HUF belefért a költségvetésbe. Jegyzem, az új autómra is kb 8.000 lesz .... (mivan?)

Amire figyelni kell: hidegindítás után célszerű járatni 1 percet (olajok átmelegedjenek), főleg a váltón lehet ezt érezni. Leállítás előtt 2 percig MINDIG járattam, turbó élettartam szemponjától erősen javasolt minden jelenlegi, s leendő tulajnak is!
Turbócsere egyébként kb 240k baráti áron!
Akinek sokkilóméteres verdája van: Intercoolert + szívóoldalt tisztítani (belülről is). (20k-ért megcsinálják a hozzáértők MAX!)

Eladás előtt egy független szervízbe át lett nézetve, bemérve, újra computerre dugva, műszakilag hibátlannak találták az autót. Esztétikai sérülései vannak (olaszból jött szegénykém), ezeket kb 70k-ből meg lehetne csinálni.

Ami hiányzott belőle: Előző coupe-m sportülései + a bőr miatt ülésfűtés. S végül a tolatóradar...

Eladtam meg:
- kellett egy kissebb autó (barátnő is tudja vezetni)
- olyan autó kellett, ami HITELMENTES
- ne legyen feltünő (kinőttem ebből...)
- ne romoljon el (adok egy esélyt a japán autóknak)
- Tavasszal veszem az új motort, a mellé már nem kell nekem BMW :D

Hibalista

- - Mindkét termosztát (összesen 16.000 HUF)
- - Két első lengőkarszilent (erősített változatra cserélve 12.000 HUF)
- - Klíma ékszíj (2500 HUF)

Ide hordtam szervizbe

BMW specialista, www.bmwe46.hu forumon közismert személyiség

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 113678
Megbízhatóság (9) Vezetett km 13487
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Mondeo 2.0 Következő autója? Toyota Yaris 1.5 TS
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E46) 1998 (2005 - 2005)

További ítéletek (271 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)