A pénznyelő hobbi
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem volna egy Touringot, benzinest, elég a 4 hengeres úgy gondoltam. (Persze mikor megvetem, utána már nem gondoltam úgy)
Kényelmes, érezni lehetett a minőséget, jól össze van rakva, az anyagok rendben vannak. Menetbiztonság kíváló, jó vezetési érzet, jó fékek, a tetejében szerintem gyönyörű autó. Praktikus, van benne hely, de nem egy csatahajó.
Megvettem, utána eltelt fél év és éreztem, elég rossz döntés volt. Az autót én hoztam be németből, végig szervizkönyves, háztól való, teljesen korrekt állapotban volt, valós km-el, tényleg folyamatosan karban volt tartva, volt gazdája.
Rengeteg pénzt felemésztett és folyamatosan lehetett volna rákölteni. Én rávertem valami 400e ft-ot és utána még jöttek csak a hibák, pedig nagyon vigyáztam, figyeltem rá.
Az első sárvédők belülről kifelé szinte átrohadtak (akkor volt 10 éves az autó), vákumpumpa folyatta az olajat, a kipufogócsonkra folyó olaj égett, éreztem a szagát és így derült ki. Akkor mondtam, hogy elég volt...
A premium minőséget inkább akkor éreztem, amikor szervizbe, szerelőhöz hordtam. Brutális árak... nekem csak a ráfordításokban mutatkozott meg a prémium, beszarsz annyit fizetsz, prémium árak, ennyi.
Nem szidom a BMW-t, mert alapvetően értem én hogy azért ott vannak, de már már nevetséges a márka... Az új autók bizonyára jók pár évig, de én úgy gondolom, hogy ilyen 10+ éveseket ne vegyen magának senki, hacsak nem akar magának pénznyelő hobbit. Nem aludtam nyugodtan, így eladtam. Félve mentem le a garázsba reggelente, hogy na most mi lesz megint, mit kell venni bele, milyen hiba jön elő. Ami nem lett volna talán akkora baj, csak az alkatrészárakat tudva már nagy baj. :)
Mentem ezeken a szar utakon, és az úthibákat érezve pörögtek a szemem előtt az ezresek, első futómű egy vicc az e46-nál. A tükör német utakon elhiszem, hogy fasza, de itthon, öngyilkosság ilyen autót használni ezeken a fos utakon. évente lengőkar, szilent csere. Az utángyártott alkatrészeket pedig el kell felejteni. A lengőkar 1 vicc... 2 kis szar vékony gömbfejen áll az egész. nem csoda, hogy nem bír sokat.
Én úgy gondolom, hogy átlagember ne akarjon magának ilyen 10+ éveseket, hacsak nem akar restaurálni mondjuk egy E30-at, mert azért persze 1 szép dolog. De én egy használati tárgyat akartam volna, nem egy pénznyelő hobbit.
És tényleg nagyon jó állapotú autót vettem!
Kerüljétek el messzire, ez a véleményem...
Hibalista
- hátsó fékkör nyomásérzékelő (nyomástávadó) - Vákumpumpa - Olajdekni tömítés - csomagtérajtó ütköző - futóműalkatrészek az első futóműben folyamatosan... - kasztni rohad - első lámpák párásodnak -
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 174000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Astra H | Következő autója? | Golf V 1.6 |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
