A németek tudják, hogy mitől döglik a légy!
Szöveges ítélet
Egy tanulsaggal kezdenem. Tanulsag azoknak akik egy oreg (ez esetben fiatal de sok km-es) dizelt vesznek, dizeles tapasztalatok nelkul. Foleg ha az auto meg is van chipelve. Nem szabad sokaig a teljes tartalekot kiaknazni, mert akkor ugy jartok mint en. Nemet autopalya, kis forgalom, hat toltam neki mint a suket. Ugy 200km megtetele utan 220-240 km/h kozotti sebesseggel az auto veszitett az erejebol, es mar nem is volt sok hatra a teljes megadasig oriasi fustfelho kereteben. Szoval ADAC, elszallitas, markaszerviz, turbo csere nehany egyeb alkatresszel - ez bizony nagyon draga tud lenni. Ez mindjart a vetel utan tortent.
Azota viszont mar lehajtottam 50000km-t, sokszor 200km/h folott, es semmi nem romlott el rajta. De tenyleg semmi (kiveve 2 gombfejet, de ezt nem rovom fel hibakent). Es elore lathatoan ez igy lesz meg egy darabig. Sajnos nemsoka a helyszuke miatt meg kell valnom tole (hogy mit nem kell cipelni ha gyerekkel utazol...), amit nagyon sajnalok. Jo ahogy a 350NM es 150 lo kissebb fustfelho kereteben (gumi es korom) keresztbe rakja az autot.
Az itt leirtak miatt volt egy kicsit nehez megitelni a megbizhatosagot es a szerviztapasztalatot.
Az auto 200000km utan is fantasztikusan nez ki (kivul, belul), es ugy is megy. Nagyon beleszerettem. Mindenkinek csak ajanlani tudom, aki az adrenalint az uton keresi de nem akar 15-20 letert tankolni minden 100 km-re. A fogyasztasa intenziv hasznalat mellett sem emelkedik atlag 7 liter fole.
Itt egy link a fogyasztasi adatokrol, ja, es egy kep is.
http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/167795.html
Frissites 1:
Azota tul vagyunk az egyutt toltott 85 ezer kilometeren (osszesen 230 ezer) es meg mindig szalad. Egy legtomegmerot csereltunk es nehany kopo alkatreszt a futomubol. Ja, es az atlag fogyasztas 7 fole emelkedett, joreszt azert mert gyarapodott a csalad, s sokszor tetobox-al utazunk. Nemsoka valoszinuleg megy az auto is, de csak a hely szuke miatt.
Frissites 2 (s egyben az utolso):
Immar 4-en vagyunk a csaladban, kis bomos megy, picasso jon.
Tul az egyutt toltott 160000km-en (osszesen valamivel tobb mint 250000km), meg mindig semmi baj, szilent csere lesz, meg talan kuplunk, de az mar az uj tulajnal. Lenyegeben 200km/h val hajtva (ha nem akkor tetobox), az egyutt toltott idore az atlag fogyasztas 7,04.
Hibalista
- -Turbo feltolto, ami magaval vitte a katalizatort es meg nehany dolgot (de ez nem az o hibaja volt) - -Csak kopo alkatreszek
Ide hordtam szervizbe
BMW markaszerviz (Svajc es Nmet O.)
Értékelése: 3
Másik szerelő értékelése
Kis magan muhely Svajcban
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Alfa Romeo 146 | Következő autója? | valami nagyobb, esetleg egyteru |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.3/10) |
