A FEDÉL NÉLKÜLI NYOMATÉK
Szöveges ítélet
A 3.0 Mazda tribute után gondolkoztam valami hasonló nagytestű USA feelingben. Cheroke vagy Jeep wrangler volt a tervben.
A véletlen azonban azt hozta hogy egy ismerősöm megkért hogy segítsek neki eladni a BMW cabrióját. Megbeszéltük hogy elmegyek lefotózom és körbe kérdezek a barátaim között (….persze beleszerettem)
Ők 6 éve vették és 20ezer km-t mentek vele ezalatt. A BMW szerelőjükön keresztül jutottak hozzá és kiderült hogy ez az autó minden alkalommal a szerelő ügyfélkörében cserélt gazdát.
Immáron 14 éve minden tulaj csak hozzájuk hordta szervízbe.
Én persze nagy benzin pártiként a (másik autóm egy w124ce 320) mosolyogtam a dízel cabrió létezésén, de amint kipróbáltam és megéreztem a cabrio feelinget ezzel a nyomatékkal… hát szerelem lett belőle.
A szervízcsapatot imádom. A maximalizmus mintája ahogyan dolgoznak. Komoly szabályrendszerűkbe nagyon örülök hogy az autó náluk töltött múltja miatt beférhettem.
Sajnálom hogy idáig nem vettem BMW-t de biztosan a követkeő autóm is ez a márka marad. Bár azt hiszem ezzel a cabrioval jó sokáig fogok mosolyogva cruisolni.
Hibalista
- Fékek kompletten,motorolaj, váltó olaj, fékfolyadék csere, hardy kompletten, izzitógyertyák izzitorelék kompletten, ami közeleg az pedig kuplung és kettőstömegű egyszerre.
Ide hordtam szervizbe
G&G
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 150000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Tribute 3.0 | Következő autója? | M2 vagy m3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.2/10) |
