A csendestárs
Szöveges ítélet
Igazából nem is ilyen autót akartam venni.Beértem volna egy Skoda Fábia 1.4Mpi-vel is.Feltétel a szívó benzinesség volt,és az ár.Max 4000e.A közelben akadtam rá, frissen behozott volt Auszriából,3500ért vesztegették +papirozás.Az árát sem sokaltam.De sajnos akkor még nem tudtam,hogy ez nekem még 1x annyiba fog kerülni,hogy használható is legyen.Miután fél évig minden 2.hétvégét a szerelőműhelyekben töltötte egészen használható lett.Azóts lekopogom elhagyta betegségeit,és hű társként van mellettem.Sportosan lehet vele szedni a kanyarokat,még az eredeti 195/65/15ös gumikkal is.Kiválóan tompítják a felénk sűrűn előforduló kátyúkat.Imádom a csendességét.Még 20 év után sem nyöszörög,ciripel,rázkódik benne semmi.Kb 20e km óta újra világít a motorelektronika.Motorvezérlőt kéne cserélni.De mivel semmi hibát nem produkál,még hallgatom a cserét.Ahhoz képest hogy csillag garázsban tárolom,rozsda is még csak a küszöböknél látható.Túl van az első 100 ezren, remélem a következő 100at is csendes társként fogja tölteni mellettem.
Hibalista
- -kuplung 400e - -motorvezérlő 150e - -hydrotőkék 8x +lánc 400e - -vízhűttő+kiegyenlítő tartály150e - -ajtókárpit szigetelés
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 144000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Toledo | Következő autója? | F30 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.2/10) |
