2 éve megbízható
Szöveges ítélet
A kocsinkat sok nézelődés után találtuk meg, audit néztünk és Bmw-t vettünk, és nem bántuk meg. A kereskedő /rózsavölgyi autókert/ németországból hozta be, abszolut korrekt módon nem tekergette az órát, adott hozzá német szervízkönyvet, megvolt minden tartozék és még szép is volt. Még aznap le is foglalóztuk és 2 nap múlva átíratva megkaptuk. Azóta a kötelező szervízeken és a felmerülő kopásokon kívül csak egy ékszíj tárcsa törött el, de még aznap a budaörsiek ki is cserélték és a kocsi mehetett tovább.
Igazi utazó autó, hosszabb távon megpakolva + utánfutó és jet-ski, sem evett 7,5-nél többet. Az tény,ahogy az előttem szólók is, a fenntartás egy kicsit több mint más autóknál de amikor citroen c3 pluriel autónk volt és évente 23szor volt szervízbe, akkor inkább egy drágább de megbízható autót választottunk. Szívből ajánlom mindenkinek aki ilyen tipust álasztana, csak tényleg nézze meg mit vesz. Szervízkönysokat elárul és amihez nincs az már gyanus. A miénkbe most van 226ezer és olyan mint két évvel ezelőtt. Remélem még vagy 200ezret beletehetünk:-)).
Hibalista
- Természetesen a fékbetétek és olaj cserék inspekció kb. 60.000 Ft
- ékszíjtárcsa 130-150ezrenként tanácsos kb. 70.000 Ft
- egyébként semmi
Ide hordtam szervizbe
Rack Autó Budaőrs Varga Attila
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Apróbb javítások saját szerelőnél, Sáth Zoli, Űrőm
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 135000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 105000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Espace | Következő autója? | Ha tehetem csak német, bajor és dízel, talán 4kerekes |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
