...hehh, ne szarozzunk ;-)
Szöveges ítélet
ugy kezdödött, mint mindenkinél ez a Lo´Erö dolog.. valahol csak jo lenne egy sportos kocsi. Na én nem a design tuningra gondolok itt. Azt mondjak, ha LE-ket akarsz, akkor a legolcsobb tuning, egy erösebb modell-t beszerezni (karburator, sportkipuf, chip, etc. csak 10-15%-ot hoz).
Hat igy vittem el egy 330-ast probautra. Bakkke.. ez nem roooosssz, 50-50-es sulyelosztas, kanyarsebesség, nyomaték naggggyon nem roooosz. Kétszàzxx LE csak besegit, na... igy is lehet közlekedni!! ..akkor meg minek màsként? Kell egy sajàt.
Magamnak egy 328i-t sikerült jo àron szereznem, sportfelfüggesztéssel, xenon, ilyesmi..
A sportfutomü talàn az egyetlen, ami tényleg kell!!.. s az eredmény az lesz, h örömmel megy az ember bàrhovà. Nagyon növeli az arcot egy ilyen gép.. még Opel-es haverokbol is hipp-hopp kihozza az àllatot. En mégis küzdök, h a bms-s sztereotipiàt csökkentsem. Nem könnyüü... heh.. mert ugye, ne szarozzunk, haladjunk ;-)
A lényeg: szerette?*: 8.. igen perge gép nem is adom el még egy jo darabig. Meg aztàn mire cseréljem?? Kényelem pazar.. nagy, s nagyon halk. Teljesitmény lenyügözö, stabilitàs tökéletes, csomagtér nagy, 4 ember nagggyon kényelmesen (5-nek is ok), de nincs meg az a feelingje mint egy E36-nak.
Megis, többször àtgondolva.. ez az egyik legjobb ar/ertekaranyu kocsi. Megbizhato, kenyelmes, gyors, fun-faktor, s 2 millàbol kijön (nyugaton lagalàbbis, reg.ado, törés, km-visszapörgetés nélkül).
Hibalista
- lambda szonda (a jobb elsö) - 80 papir, draga volt, de ennyi (allitolag ez fogyoaru, minden kocsinal megtörténhet
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | E36 cabi 318i | Következő autója? | BMW valami.. 200+ PS.. talàn Z3 coupe |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
