A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 323ti Compact 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Üvöltő keményfiú

Szöveges ítélet

Kemény mint a dög, túl könnyű a fara, ezért könnyen kisodródik csúszós úton, ez egyszer 5500 eurómba fájt. Na igen, meg kellett szokni a hátsókerékhajtást és a minusz 400kg-ot az előző verdámhoz képest. Száraz úton viszont jól veszi a kanyarokat, és főleg nagggyon-nagggyon jól néz ki a 225-ös kerekekkel, ültetett futóművel és a dupla kipufogóvéggel. Nagyobb sebességnél a futómű egyszerűsége és az úthengernyi gumik miatt kicsit bizonytalan egyenesfutásilag, de ha egy régi Swiftből ültem volna át, vsz bombabiztosnak tűnne. Magyar mellékutakon kellemetlenül ráz, nyilván nem kényelemre hangolták, 120 felett a motorzaj is erős az utastérben, de hát ezért vesz az ember sportos autót és jó hifit bele! A legjobb benne a koporsónyi soros hathengeres, 2500-ös motor, aminek a hangja egy székesegyház orgonájához hasonlit, és a végtelenségig lehet pörgetni! A mai modern benzinesek, vagy TDI-k dinamikájához képest a motor hangolása oldschool, alacsony fordulaton halál nyugodt, de bármikor hajlandó egy hangorgia kiséretében szétszaggatni az aszfaltot és bitangul gyorsitani. Na ezért a feelingért nem foglalkozom a 11 literes fogyasztással... A 205 lovas Saab turbó bármikor otthagyta, de az városban idegesitően nehézkes és lomha volt. Most látom, hogy alig van róla képem, még visszajövök...

Hibalista

- Apróság, egy kis drót szakadt el a biztonságiöv csatjánál és a légzsákjel világitott a műszerfalon. 100 Euró.
- Újabb apróság: katalizátor csere (vszleg én mentem rá vmire amitől elrepedt vagy egy éve). 1600 Euró.

Ide hordtam szervizbe

Egy egykori autóversenyző műhelye, ahol vettem a kocsit Brüsszelben. Nem tudod, mikor vezet meg, de egy biztos, nagyon ért a kocsikhoz!

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1998
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 75000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 27000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Saab 9-5 Következő autója? Hyundai Sonata 2.4 Aut.
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)