A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 M3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tömény m?szaki tartalom, büntet?autó

Szöveges ítélet

Ha valaki egy ilyen autót kell?képpen megismer és megtapasztal, azok számára már minden más hétköznapi 1,4 1,6 os tucat kocsi csak játékszer, autó utánzat lesz!
A kasztni, a motor, az er?átvitel, a fékek olyan tökéletes egységet alkotnak egymással, amit nagyon kevés autóban találni meg. Akiket eddig intenzív kocsikázásra vittem vele többnyire remeg? lábbal szálltak ki, és mind megtértek autómárka vonatkozásban. :-)
Az avatatlan emberekkel nehéz megértetni, hogy ilyen autóval lehetetlen 50-el menni, teljesen átértékel?dik az id? és a távolság, a legtöbb forgalomban közleked? autó tempója lovas szekérnek t?nik. El?zésnél nem azt kell nézni, hogy befér-e, hanem, hogy egyszerre hány autót el?zzünk ugyan meg.
A pingált verdás vagánykodó macska jancsikat könnyedén helyre lehet tenni. Nem igazán van kivel versenyezni, mert legtöbb jól gyorsuló kocsi menetteljesítményében is vannak érezhet? korlátok, ebben meg egyszer?en mintha nem lenne olyan, sosem fogy ki az er? bel?le. (mint egy jedi-lovag)
Szerintem a közel másfél tonna 300 lóer?vel 17-es kerekekkel 12,5-es átlagfogyasztással nagyon jó hatásfok. Ebben van 2/3-ad városi közlekedés, néha 1-1 ?rjöngéses kifordulással, gyorsulásokkal, miazmás... és 1/3-ad országút a munkahelyemre 110-180 Km/h között. Nem eszik annyival többet, mint amennyivel többet tud!
A szerviz költsége eddig tejesen kibírható. Sok alkatrésze csereszabatos a többi BMW-vel. Után gyártottban is van rengeteg minden hozzá. Habár lehet, hogy könnyes lesz a szemem amikor az M-es féktárcsákat kell majd egyszer megrendelni, de akkor is kapja meg, megérdemli!
Azoknak való járgány, aki imád vezetni száguldozni, m?szaki beállítottságú ember, mert imádni fogja, mint igazi technikai csemegét is.

Hibalista

- Talpas csapszeg 4700 HUF/db
- Stabilizátorrúd összekööt? gömbfej 5000 HUF/db
- Kormányösszeköt? gömbfej 6000 HUF/db
- Motortartó bumibak 11000 HUF
- Motortaró alu öntvény 5400 HUF

Ide hordtam szervizbe

A haverom szokta szerelni

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 210000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? BMW E30 318 Következő autója? BMW M3? M5?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)