A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 316i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tökéletes társ

Szöveges ítélet

Szépen végigjártam kocsikkal a ranglétrát ahogy azt illik. Annaó még Skoda, Lada, BMW E30 2x, Daewoo, Opel és közvetlen szül?k révén még Mazdák, Fordok és egyébb "jószágok" is tartós használatban voltak nálam. Az E30 már mutatott valamit abból amit egy kocsinak nyújtania kellene. Ekkor kaptam el a BMW fert?zést, és csak lestem az E36-okat. Végül egy németb?l importált gyönyör? 316i mellett le is tettem a voksomat és pénztárcámat :). Ha beleülsz akkor az egész olyan érzés; hogy na igen, ezek tudnak valamit. A vezet? felé forditott konzol, az összeszerelés min?sége, a vezethet?ség mind olyan élmény amit a nálam járt egyébb gyártól egyik terméke sem tudott. (hiába igénytelen egy japán autó, ha csunya mint a b?n, és a bels? komfortérzet meg sem közeliti egy BMW szintjét.)
A kötelez? szervizeken kivül (olajcsere szépen, amikor jelzett a computer Aral Supertronic ahogy kell) semmit nem kellett belenyúlkálni. Egyszer belgrád mellett leparkoltam utána nem tudtam elindulni no ekkor nagyon megijedtem és trélert is kellett hivni. Kiderült, hogy meghallt az aksi teljesen. Beleraktunk egy új aksit és minden ment tovább mint a karikacsapás. (Gyári aksi volt még benne 7 éves koráig birta, nem is rossz teljesitmény).

Motorikusan a 316i nyilván nem egy "vagány" csávó, de normál közlekedésre tökéletes, autopályán 190-el még vigan kotor, és menetdinamikája is összehasonlithatatlanul jobb a "konkurencia" 1.6-os motorjainál. (opel, ford, mazda).
Nagyon nagyon elégedett voltam vele, fájt a szivem, hogy el kellett adnom. Most egy E46-ra vadászom....

Hibalista

- Gyakorlatilag csak kopóalkatrész csere volt. olajsz?r?, légsz?r? (K&N megéri), olajcsere. A bal hátsó féklámpa contacthibás (ezen csak cserével tudtak volna segíteni amit én kihagytam, így néha meg kell kocogtatni.

Ide hordtam szervizbe

C-Mobil Szeged, Napos út
Normális áron, segít?készen dolgoztak, de nagyon be vannak táblázva napokkal el?tte id?pontot kell foglalni.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 96000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E30 Következő autója? BMW E46
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)