Szerelem volt...
Szöveges ítélet
Ez volt az első erősebb autóm, és nem bántam meg hogy belevágtam, bár sokan lebeszéltek volna róla, mert öreg prémium autó, és sokat fogyaszt (városban 13-14). Némileg igazuk volt, mert az alkatrészek néha drágák, és a szerelők ceruzája is vastagabban fog ha BMW-ről van szó, viszont nekem az autó hobbi is, ezért nem zavart a dolog annyira.
2012-ben vettem egy kereskedőtől, elég lelakott állapotban, 2004-ben lett behozva Mo.-ra. Megvolt a szervízkönyve és minden gyári kulcsa, és egy jól felszerelt példány volt (tempomatot kivéve full extra, full gyári M pakett). Próbáltam rendbe rakni, amennyire lehetett és törekedtem a gyári állapotra, nem tuningoltam. Lett rá gyári 16-os felni a legnagyobb gyári kerékszélességgel, ami nagyon jól mutatott rajta. Kicseréltem a komplett belsőt, mert repedezett, lyukas volt a bőr ülés. Karosszériát is rendbe raktam, és a műszaki problémákból amit lehetett orvosoltam.
Az autóról: 170 LE, ami ebben a kasztniban nagyon élvezetes tud lenni, főleg a jó futómű miatt. Lehet vele csapatni, jókat kanyarogni, vagy gyorsulni. A futóművet külön kiemelném, egyszerre sportos és viszonylag komfortos (nem pattogós). Az autó műszakilag színvonalas, olyan dolgok vannak benne amin meglepődtem: a sebességhez állítja a rádió hangerejét (miután gyári rádió került bele), pirotechnikai övfeszítő van benne, az ülés 4 módon állítható, az akksi hátul van a jobb súlyelosztás miatt, stb. Imádtam ránézni és menni vele, és sosem hagyott cserben.
A hátrányok: városban sokat eszik (bár 100 körül már elfogadható- 7-8 L), néha durva alkatrész árakkal találkozik az ember, mivel öreg ezért romlanak el rajta dolgok, biztos több minden mint egy japánon. Sokszor bosszantott hogy valamit már megint csinálni kell rajta, de ez olyan mintha lenne egy bomba csajod aki jó az ágyban is: lehet hogy buta és hisztis, de ha bementek az ágyba mindent megbocsátasz neki... Nekem is csak mennem kellett egy kört :)
Ha valakit nem érdekel az autó állapota biztos olcsóbban is lehet, de én kb az autó vételárát ráköltöttem a 4 év alatt. Drága hobbi az biztos...
Hibalista
- Lambdaszonda - gyári:50e, utángy. 20e - Fűtésbox - sokba kerül - Katalizátor (kivágták) - 25e - Karosszériamunkák(stab.tartókonzol, sárvédőívek) - ~150e - Ablakemelő - bontott 10e
Ide hordtam szervizbe
Robika - Győr(Kisbajcs)Voltak problémák de azért korrekt és jó áron van.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Cox-Auto - IkrényRégen gyári BMW szervíz volt, felszerelt és ért hozzá, de azért ők is tévednek néha. Kicsit drága.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 235000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Punto 1.2 (1996) | Következő autója? | Coupe 2.0 (2006) |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
