Száguldó ~kupac
Szöveges ítélet
Makulátlan állapotban került hozzám az autó. Majd 4 nappal késöbb becsókoltam az érdi kilátó kanyart úgy 140 körül.. hogy mibaja lett a kocsinak? kiflibe hajlott, kiszakadt a futóm?ve, eltört az ülése és egyébb nyalánkságok. hogy nekem mi bajom let? nem értem oda a home-ba bulizni id?ben.
de jött belém kamion is a hungárián, találkozóm volt egy keresztez?désben egy másik bmw-vel, és egy haverom elvitt két gyalogost a géptet?n a városligetben egészen a fáig.
kakiért-pisiért lehet hozzá alkatrészt találni, össze lett gányolva minidg, de csak ment, csak ment, csak ment.. egyszer az imobi beszart, azon kívül a kocsi elny?hetetlen volt.. székesfehérvárról haza jöttem olaj nélkül, az hogy víz nem volt a kocsiban, az már-már szériának számított nálam, de a motor mindig pöccre indult.
összességében azt tudom mondani, hogy ha nem gyilkoltam volna szét, és nem lett volna a min. 4ezres fordulatszám kötelez?, valamint nem szédülnék 100km/h alatt, akkor egy baromi barátságos, normális, városba tökéletes kocsi, sztem 8 literrel eljár kényelmesen. Csak hát én imádtam vezetni, és ? imádott menni. Bontóban minden megvan hozzá, igénytelenül van összetéve, bárki egy kis odafigyeléssel szétszedi és összerakja az autót, valamint IDEÁLIS IFJÚ KASZKAD?RÖKNEK, mert csajok el?tt azé lehet virítani, de annyira azé nem megy, hogy papa végigizgulja a péntek estét, és BAROMIRA BIZTONSÁGOS!
Nekem nagyon megérte, lehet hogy párszázezrem bánta, de nem az életemmel fizettem a rutinért...
Hibalista
- egyedül a szervópumpa ami magától döglött meg, kb. 326.34 kör után a felvonulási téren.
Ide hordtam szervizbe
hungárián lév? mol kútra
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | civic 1.5 | Következő autója? | Audi |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
