Rühellem és Szeretem egyszerre
Szöveges ítélet
Igazából nagyon olcsón jutottam hozzá az autóhoz. Patika állapotban volt, tényleges 120e km-rel. Sokan szídják a BMW-ket, hogy lehetetlen fenntartani... Van benne igazság, ha márkaszervízbe viszed... de fölösleges.. Az alkatrész olcsóbb mint a VW-hez pl. Imádtam, igaz nem egy versenyautó, de kényelmes, jó úttartása van, és tartja a formáját mai napig is. DE...Ezt a kocsit úgy rakták össze szerintem, hogy minden szétesik rajta ami széteshet a MOTORON KÍVÜL! Ennél strapabíróbb motorral még sosem találkoztam, pedig sok autóban ültem már.. 60ezer km alatt hozzá sem kellett nyúlni... A világból kimegy, nagyon megbízható, és sosem hagyott ott sehol. Sajnos minden más rossz..minden elromlik, és egy idő után már nincs is kedved megcsináltatni, mert jön-megy, csak esik szét :D Eszméletlen hálátlan dög, de a "szíve" nagyon hálás. Összefoglalva ami a géptető alatt van az hibátlan, mondhatni a legjobb minőség amit valaha láttam, de a kocsi minden más részét egy lapon lehet említeni egy Skoda 120-al.... Ja, és a fogyasztást kiemelném! KATASZTRÓFA! 12 alá nem megy akármilyen finoman is mész! 1.6-os motorhoz ez szégyen.. A 190Le A6os Audim jóval kevesebbet evett!
Hibalista
- Összes ajzó zár, összes ablak, ablakemelők, lengőkarszillent, futómű, lamdaszonda, termosztát, komplett kuplung, kárpitok esnek le, minden műanyag letört ami letörhet, és kb minden ami nem a motorház alatt van...
Ide hordtam szervizbe
BMW speciaista srác, helyi szervízek
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | A6 2.8 quattro | Következő autója? | e39 vagy Merci |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
