Preciz mint a szike
Szöveges ítélet
Most már lassan egy éve van nálam az autó, úgy érzem elég tapasztalat összegyült hogy irhassak. Az én autóm egy 1995 szeptemberi 316-os Compact. 2008 szeptemberbe vettem az autót pontosan 13 évesen Németórszágban. Végig vezetett szervizkönyvel, mindenféle gyári papirral még az eredeti számla is megvan hozza, hát igen Németország az Németország. Én vagyok a harmadik tulaja. A gép 168.000 km be volt mikor vettem most 7 honapja van nálam most van 174.000 be. Állapot: szinte mint az új ,a fényezés is nagyon jó még mindig, a kasztni rozsdavédelme szuper egyetlen pontban fedeztem fel rozsdát a jobb hátsó sárvédőn van egy kis folt ami egy kőfelverődés miatt keletkezhetett már régebben. Nem baj ezt majd nyáron kijavittatom de ezen kivűl tényleg semmi olyan a kasztni mint ahogy a gyárból kijött. Amit még kimondottan szeretek az a belső tér állapota 13 évesen makulátlan karcmentes gyönyörű habár igaz hogy olyan fekete minden hogy egyböl depresszioba esik aki ránéz (mondjuk ezt nem lehet hibának nevezni), ebböl tanultam többet nem veszek matt fekete belsejü autót. Felszereltség: elektromos napfénytető, fedélzeti számitógép, elektromos külső tükrök, elektromos ablakok most ennyi jut eszembe de ezek a fontosabbak. Akkor folytatnám is a negativ dolgok felsorolásával(habár ebböl nincs sok): nagyon zörög a napfénytető az enyémbe, zörög a kalaptartó (tudom egy 13 éves autónál ezek nem vészes dolgok de az utastér többi eleme meg sem nyikkan csak ez a kettő), a soför és utasülésnek van egy enyhe holtjátéka gyorsan vett kanyarokba érezni hogy mozog, a mattfekete belső amint már irtam és nagyjából ennyi ja és elég szűkös a hátsó lábtér. Pozitivumok : FUTÓMŰVET IMÁDOM mintha az Isten tette volna alá nagyon preciz, közvetlen szóval olyan milyen egy BMW be lennie kell, ergonómia is nagyon szuper kivéve a biztonsági övet azért nyujtozkodni kell de hát ez a 3 ajtós kasztni hátránya, vezető fele forduló műszerfal, vezetői pozició ebbe szinte bele kell feküdni mint egy sportautóba nagyon szuper, kényelem elsőosztályú mikor megvettem 1200 kilómétret lenyomtam egybe semmi gond nélkül, müszerfal vörös fényeit szeretem, akusztikailag is nagyon jó a beltér főleg most hogy fel lett dobva egy mélynyomóval de gyárilag is 6 hangfalat tartalmaz. motor 1.6 os létére jól huz és a hangja is jó olajfogyasztása nincs, nekem egyelőre elég de persze azért szeretnék majd valamikor egy sor6-ost :D, a kocsin érződik még most is hogy nagyon jól össze van rakva nagyon egybe van, forma nagyon bejön nekem és ugy veszem észre másnak is mert mindig van aki megnézze az utcán. Szóval egy ilyen autó egy igazi egyéniség, egy életérzés mikor a napsütésbe elhúzod a napfénytetőt és vezeted, érzed hogy egy különleges gépben ülsz nem csak egy szürkeségben amit azért vettél hogy eljuss A bol B be kitünsz a többiek közül és azt kivánod hogy: menjünk még egy kört :DDDDDD.
UI. a képek egy intenziv havazásban történő temposabb menet után készültek
Hibalista
- Féktércsa, anyósülés elektromos ablaka, központi zár, szervolajtartály engedte az olajat de egy bilincs meghúzásával orvosoltuk azóta semmi gond, hatsó lengéscsillapitó felső bekötési pontjánál lévő szilent kiment 2000 forint munkadijjal együtt ismerős szerelőnél, amint látható ezek apró filléres dolgok mind...
Ide hordtam szervizbe
Én magam
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Ha én magam nem boldogulok: ismerős autószerelő szaki
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 168000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Daewoo Tico | Következő autója? | Ez marad egy jó darabig, de ábrándozni szoktam az X3-asról |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |
