A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 318 convertible 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Örömforrás

Szöveges ítélet

Ha ezt a leírást úgy olvasod, hogy technikai adatokat vársz, akkor csalódni fogsz. Szerintem egy nyitott autóról, főleg, ha az egy 3-as BMW, akkor nem a számok szintjén kell beszélni, hanem arról az érzésről, hogy mit jelent bele ülni és közlekedni vele.

Alapvetően onnan indultam, hogy minden BMW-s bunkó és az autó esetében a praktikum a legfontosabb.

Ezek folyományaként majdhogynem természetes, hogy egy projekt kifizetése után vettem egy cabrio (oh, bocsánat convertible) BMW-t.

A vétel
A vásárlásnál nagy mázlim volt. Előtte összesen egyet néztem meg egy kereskedésben. Az drágább és lelakottabb volt. Ez egy családnál volt, akik egy éve hozták be német országból és látszott, szeretettel tartják. Az eladó felesége meg is jegyezte, mikor elhoztam a kocsit, hogy most nagyon utál, mert elviszem a BMW-t...

Da feeling
Úgy voltam vele, hogy majd hétvégente előveszem, megyek vele egy kört és örülök neki. Ebből csak az lett igaz, hogy örülök neki, mert azóta kevés kivétellel, mindenhová ezzel megyek. Olyan öröm és önbizalom faktor van kódolva az autóba, hogy nem értem, hogy miért vesznek az emberek olyan járgányt, ami csak arra szól, hogy A és B között elközlekedjen. Én is ilyen voltam, szóval valahol sejtem a választ.
Meló helyre megérkezve nem értik a munkatársak, hogy miért ér fülig a szám, pedig hétfő reggel van. Ha süt a nap és a tetőt ki lehet nyitni, akkor terápiás jellege van a dolognak.
A porontyaim imádják, fantasztikus élmény úgy krúzolni, hogy a két gyerek hátul ül, beszélgetünk, vagy szól valami jó zene.

Forma
Persze tudom, hogy a gazda szeme hizlalja a jószágot. Mégis úgy gondolom, hogy a forma klasszikus, nem csak a korabeli autókkal veszi fel a versenyt, hanem a maiak között sem sok ilyen harmonikus megjelenésű van, főleg a nyitottak között. Itt a népítéletben olvastam egy márkatárs leírását, aki említette, hogy percekig áll a kocsi mellett parkolás után és gyönyörködik benne. Totál tudom miről beszél, én is ezt csinálom. :)
Lámpánál, menet közben, nyitva, csukva hamarabb megnézik, mint a mellém beguruló sokszorta drágább autókat.

Menetteljesítmény
1.8 benzin, százvalahány ló. Lényegtelen. Ha egy 2 lóerős gőzgép lenne és reggelente szénnel kellene felfűteni, az sem befolyásolná a verdiktemet. Egyébként meg 3000 felett indul meg, addig komótosan gyorsulgat. Onnan viszont 6500-ig egész szépen lép, legalábbis nekem több mint elég.

Szervizek
Az "ezek romlottak el rajta" lista igazából a vásárlás utáni szervizt jelenti. Az általam használt másik autóra (seat cordoba vario) is annyit költök évente, mint a BMW-re. Szóval nem gondolom, hogy horror áron lenne hozzá minden. Persze, ha valamit meg kell csinálni, akkor megy a szerelőhöz, megkapja mindig azt a törődést, ami kell neki.

Fogyasztás
Hát ja. 10 liter, néha kicsit kevesebb, télen-nyáron. Spórolós autót keresők ne ezt tegyék a lista elejére.

Praktikum
Viszonylag kevés biciklit, babakocsit, rotációs kapát lehet a tetejére feltenni. Ez tény. De ezen kívül, ha ésszerűen pakol az ember, akkor 1 hétre el lehet menni 2 felnőttnek és 2 gyereknek nyaralni. A csomagtartóba befér 2 bőrönd és két kézi táska.

Befejezésként annyit tennék hozzá, hogy mindenkinek kívánom, találja meg a hozzá illő autót. Én megtaláltam.

Hibalista

- Megvásárlás utáni tételek, munkadíjjal (338.000.- forint) - --------------------------------------- - lengőkar - első féltengely szimering - váltó hátsó szimering - klíma szíj és feszítő görgő - motortartó bak (2db) - hátső kerékcsapágy (2db) - hátsó függő stabilizátor (2db) - első lengéscsillapító (2db) - hátsó gumi fékcső (2db) - fagyálló szivárgás megszüntetése - hátsó gátló (2db) - egyéb futómű kopó alkatrészek - - - Későbbi tételek (~60.000.-) - --------------------------------------- - 4 téli felni + 4 téli gumi (használt) - oldalkárpit és csomagtartó patentok - fényszóró izzó

Ide hordtam szervizbe

Ismerős szerelőhöz hordom.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 188000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Cordoba Vario Következő autója? 3xx convertible
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)