Német autó német utakra tervezve
Szöveges ítélet
Elörebocsajtanam, hogy kulfoldreszakadt hazankfiakent hajtok inmaron par honapja sajatkent egy volt cegautot, napi melobajarasra, oda-vissza napi 170km. Az autot hibaskent vettem, illetve ismertem cegauto korabol igy nem ert meglepeteskent a szerviz velemenye miszerint elso fekek, gombfejek es lengescsillapito bizony cseres. de mit varjon el az ember gyereke egy autotol amit azert adtak el mert a kotelezo intervallumos nagy general eppen idoszeru es markaszervizben nem eri meg? Megvettem hat es elvittem "diszkontszervizbe" relativ barati aron megjavitgattak. Aztan elkovettem azt a galadsagot, hogy nyaralasunk egy reszet magyarorszagi koruraval szinesitsuk, sopron-szombathely-pecs-szeged-eger-budapest-keszthely. 11 nap, 3700 km (Köln mellet lakom). Az auto nagyon jol teljesitett, nem volt farszto a vezetes meg 10 ora egyhuzamban sem. Nem azt mondom, nalunk is vannak rossz utak, meg autopalya szinten is, de amit par ev utan visszaterve nalatok tapasztaltam az azert nagyon gaz. Szoval a futomu rugozasa nem kifejezetten a magyar utakra lett hangolva, de ezzel egyutt egy felejthetetlen turat sikerult abszolvalni a geppel. Inni ker, foleg ha az ember temposabban akar vele utazni. De oszinten egy majd masfel tonnas auto, automata valtoval egy 1,6-os mocival - nem 180-190-es tempokra lett kitalalva. a kenyelmes utazo ugy 150-160 kornyeken van, itt van a fordulatszam is azon a kornyeken ahol mar huz. Mert 4000 alatt eleg verszegeny a kicsike.
A gyari extrakra nincs panasz, a klima kicsit hianyzik, de parszaz eurobol lehet hozza szerezni bontobol. El ablak, el. tukor, el. tetoablak. Az auto hihetetlenul egyben van, 11 eves kora ellenere a fenyezes ujszeru, se ragya se rozsda, a moci egyszeruen karbantarthato, ha az ember azelott cserel olajat hogy a boardcomputer szolna. A mechanikus dolgok az utasterben ugyanugy mukodnek mint szalonauto koraban, hatarozott klattyintassal mukodnek a klattyinthatoak, az elfordithatoak meg elforognak addig es ugy ahogy az ember elvarja. A Huzigatos vilagitaskapcsolo tenyleg gaz, de ennyi belefer. Huseges tars, nem makacsolja meg magat, ha az ember tudja, hogy mit vesz es mire kell odafigyelni orok darab. Es hat igen, a kopo alkatreszek azok kopnak, szoval ha valaki mondjuk 170e km-el vesz egy ilyet, ne tessek csodalkozni, az elso ut a szervizbe fog vezetni, korbefek, lengescsillapitok, gombfejek kotelezo program...foleg a magyar utakon..brr.
Hibalista
- Fek, tartogombfej also, lengescsillapito elöl
Ide hordtam szervizbe
A.T.U. Mönchengladbach
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 88000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 33 | Következő autója? | Meg nem tom, de jo lenne egy bmw :) |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
