A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 320 i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mocsok Baby

Szöveges ítélet

Az auto sajnos nem gyarilag volt ultetve, aminek okan a futomuve komplett felujitasra szorult, bar gyanitom erre az elozo gazdai nem sok figyelmet forditottak. Friss muszaki vizsgaval vettem, de amikor egy razopadon meglestem az autot (elegedetlen voltam a mozgasaval egy hozzabb ut soran), azt hittem hogy szetesik az egesz gep. Ennek ellenere viszonylag stabil volt az uton. Felujitas utan mint a beton ugy ragadt az aszfaltra, ennek megfelelo komforterzettel, fekvorendorok megkozelitese szigoruan csak lepesben. De hat ugy kell nekem.
Motorikusan nos... Soroshathengeres benzines, egy alom volt. 305 ezer km-el adtam el, es semmi, az egvilagon semmi baja nem volt. Az ketsegtelen, hogy a tizezres szervizintervallumok kozott magaevatett becsulettel ket liter olajat, de azt ugyanmar legyen szabad neki, ha mar otodikben autopalyan lazan tiltasig huzta a motor a kasznit. GPS szerint utotte a 200-at, ora szerint ennel tobbet de az ugye nem mervado. Mielott valaki hoborog, nemet autopalyarol van szo.
Belso, karpitozas egyebek: nos igen, mindenutt latszodott hogy nem uj auto: kormany kopott volt, de jo fogasu, uleskarpit vesztett a szinebol is, de nem volt kiulve egyaltalan, a muszerfal es egyebb muanyagok nem fakultak, nem szaradtak ki.
Nem volt gyanus nyusszoges bentrol, nem aztak be a lampak-ablakok, a rozsda csak ittott koromnyi helyen kezdte felverni a fejet.
Optikailag jelzem az M3-as tukor szep, de hacsak nem utangyartottal boldogitott az elozo tulaja, akkor soha tobbe.

Hibalista

- Futomu komplett felujitas.
-
- Tobbi mind kotelezo kopoforgo dolgok, elso fekbetetcsere, hatso csapagyak, olaj-olajszuro-legszuro, gyertyak, klima tisztitas-feltoltes.

Ide hordtam szervizbe

Nemetorszag... nos... legalabb pontosak, hamar lassuak es dragak:)

Értékelése: 5

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1996
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 270000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? R19 Következő autója? BMW X3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)