A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 325 TD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindegy hová, csak menjünk! :)

Szöveges ítélet

Az előző autóm egy ford sierra 1.8td volt, így a dieseltől nem vártam nagy csodákat és nagy teljesítményt... De ez a vas rendesen rácáfolt mindenre. Az eddigi vezetési stílusomat jelentősen át kellett alakítanom hozzá. Az utastere valóban egy kicsit szűkösre sikeredett, de a motortér felnyitása után ez érthető is, mivel máshogyan el sem férne az a termetes erőmű, amivel szerelték, -magyarázza ezt az is, hogy már az akkut is a csomagtartóba szerelték, mert elöl nem volt helye.. Remek az úttartása, még a kopott futóművet is csak a próbapad mutatta ki, amely meglepően még a gyári alkatrészekből állt. A kasztni is meglepően egyben van az 5-ik év használat után is, csak a küszöb körül volt kisebb javítás. Nagyon tudja szerettetni magát és a hangját, amelytől láthatóan megrezzennek a térdek és meredeznek a szemek.. Motorját tekintve a karakterisztikája teljesen eltér a megszokott, lomha dieseltől. Nem kopog, nem morog, gázadásra azonnal úgy veszi a fordulatot, hogy még a kasztnit is megrántja. Cserében rendszeresen karbantartom és a szutykos magyar üzemanyagot kiegészítem jó minőségű adalékkal. Az olajcserénél sem sajnálom tőle a pénzt, hiszen neki az a vére, a lelke. Néha az ember megáll, visszafordul és még egyszer megcsodálja a mostani papírautók között a parkolóban. Ma már van egy 325TDS automata testvére is, és meglepő módon az is hasonlóan jó egészségnek örvend. Az már 1996-os, tele extrákkal. Sokszor csak állok előttük és nézegetem, hogy melyiket vigyem. Imádom őket. Egyetlen gyengepontjuk (szerintem minden e36-nál) az ajtókárpitok és a tetőkárpit tartóssága. A súlypontja olyan jól el van találva, hogy télen, még akarattal is eléggé nehéz kihozni a sodrából. Sok autóm volt már, de a BMW az tényleg BMW.. Igazi tanítómester! ...és nem KORMOS!! Most a 725TDS-ek iránt érdeklődöm, mert a méret mégis csak lényeg!! :D

Hibalista

- Gömbfejek + szilentek (még a gyáriak voltak), izzító gyertyák, viszko ventillátor, apróbb tömítések, kasztni javítás

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1992
Kényelem (8) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 242000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Sierra GHIA 1.8TD Következő autója? 725TDS
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)