A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 318 TDS 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Miért 18?

Szöveges ítélet

Hét év E34 után döntöttem úgy,hogy váltok. Kényszer nem volt,csak egy picit frissíteni akartam az évjáraton.Igazából E46 volt a cél,de abból szerintem nehezebb jobbat találni..illetve drágábban ugyanolyan fost kapunk mint egy lerúgott e36..Sajna a munkám miatt dízel kellett.Eléggé meg volt kötve a kezem. Az előző E34-em is 25tds volt,és nyugodtan írhatom,hogy ismerem minden porcikáját,nem féltem a motortól.Viszont kicsit sokalltam a fogyasztását ha már dízel,és így gondoltam a 18TDS-re.De egy darabot sem láttam a neten,amit érdemes lett volna még csak pár km-re is megközelíteni.Ja igen és én eléggé leszűkítettem magamban a keresést.Csak touring,mtech,bőr,semmi rozsda. E36 ból csak a kupé,vagy a touring néz ki jól,de csak is mtech-el.Vagy ahogy a extralista hozza,M Aerodynamics package :) Ezekkel a feltételekkel nem volt egy darab se persze..Telt múlt az idő és egyszer csak felbukkant egy pont ilyen,az egyik nagy közösségi oldalon.Nem is akartam elhinni.De pont semmi időm nem volt ezzel foglalkozni,így le ettem róla,pedig azért eléggé fehér holló volt. Rá pár hónapra beszélgettem egy barátommal a terveimről,amikor mondja,hogy ismer egy pont ilyet.Na..hát csak van itthon is pár jó vétel gondoltam,mikor mutat pár képet és látom,hogy ez az amit én is láttam hirdetve.Rozsda semmi,ami extra csak lehet az benne van,meg egy kehes motor,de ad hozzá másikat.Ez volt itt a bökkenő vele. Gondolom ezért nem vitték el,bármennyire is jó a gép. Bár motort könnyebb cserélni mint kasztnit,na mindegy.
Gyorsan elhoztam,majd egy motor csere után szaladhatott is.
Az összképem nagyon vegyes.Szét is bontom ezt pár részre.
Belső:
Full bőr,elől fűthető,szakadás sehol.Nagyon kultúrált,fekete kárpitok, a tető már lógicsál.Az 5-ös után kisebb a tér(nem zavaróan) és hát minőségben sem az igazi.Ezt sokan mondták,hogy erre fel kell készülni,de egy-két helyen tényleg hervasztó a dolog.
Motor:
Na igen,a TDS nagyon megosztó motor.Pont annyian imádják,mint ahányan rühellik.Átmenet szinte alig..A hathengeres tesó jó kis darab,ez 4-es hát majd kiderül.A hangja rémes. Na nem a dizelsége,mert azzal semmi probléma.Szépen jár,nem csörög zörög.De a fülemnek nagyon szokatlan a sorhat után.Én próbálom megszokni több-kevesebb sikerrel.Olyan 120 ig nincs gond vele. De e felett bőg mint a szamár,és ezzel nem lehet mit kezdeni,mert a motor pörög.Kicsi dízel, ezen nincs mit szépíteni.De ezzel utazni ezer km-eket 150 es tempóval..háát nem tudom.Városban egyébként teljesen jó. Pont ide tervezték.Itt halk,fürge és 6 liternél tényleg nem eszik többet.Meglepően nyomatékos alacsony fordulaton is.Pedig a tds nem erről híres.(lehet egy jól megírt chip viccel meg?)
Futómű:
Ezt is szokni kell,mert Mtech.E34 után tiszta gokart érzése van az embernek.Le van ültetve,kemény, és emiatt nagyon élvezetes vele menni JÓ úton. Na ez ami itt Bp-en elég ritka. Így inkább pattog,és sziszeg az ember egy nagyobb kátyú után.A hasmagassága eleve alacsonyabb,plusz a mélyre húzott lökhárítók miatt a döglött rendőrök rémei leszünk.Padkára is csak nagyon figyelmesen lehet fel-és le állni. Ez nagyon fárasztó..Bár lehet korral jár.
Összegezve nem rossz autó ez,de az elvárásaim és a gyakorlat nagyon nem találkozott össze egyenlőre. Egy része az én hibám. Én akartam ezt a M-es szarságot,de nem tudtam,hogy ennyire behatárolja az embert..Egy meredekebb szögű mélygarázs már izzasztó tud lenni.Ezt az évet biztos rááldozom,és lehet jövőre túladok rajta.Mivel szép darab,nem rohad,műszakilag rendben,így nem hiszem hogy gondot jelent majd tovább adni.

2017 09 14

Mikor megvettem ezt a 18 tds-t,minden dizeles ismerősöm lehurrogott,és figyelmeztet,hogy befogom szopni. ÉN tényleg nagyon bíztam benne. Nem voltak magas elvárásaim. Jöjjön,mennyen fogyasszon keveset,fűtsön,hűtsön.Elég rég óta nyomom TDS-ekkel és nem hittem volna, hogy tényleg egy rakás szar. Sőt én még nem szoptam be 2.5 tds motorokkal,pedig átfuttott rajtam jó pár darab.De ez..döbbenetesen szar,és nem csinálja meg senki.Útálja minden szerelő. Nem maradt más lehetőség,csak a motor csere..megint. De most már 2.5 re. Ezzel egész más lett minden. Lett erő,szép motor hang,és az a rohadt pattogás is csillapodott,hogy súly került előre. Az egész autót jó lett vezetni. Na persze a magassága nem lett jobb,és figyelni kell hova állok vele. LÉnyeg ami lényeg, ha egy mód van rá,kerülje mindenki a 18 tdst..

Hibalista

- Egy motor kuka.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1999
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 250
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? 525 TDS Következő autója? ?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)