MEGBÍZHATÓ BAJOR PRECIZITÁS
Szöveges ítélet
Nem is volt kérdés, hogy milyen autót. BMW. Volt már egy E32 750 IL (1988) típusú BMW-m akkor szerettem bele ebbe a márkába. De beszéljünk csak a 320 cabrio-ról. Ha ilyet szeretne venni felejtse el az itthoniakat! Ezt őszintén, minden túlzás nélkül merem állítani. Az egyik legjobb szakemberrel (szerencsére közeli rokon) néztem meg összesen 18 db ilyen típusú Cabrio-t, persze különböző méretű motorokkal. Először is majdnem mindegyik törve volt, a tetőfészekben állt a víz, rohadtak, mert ugye a szakik rossz emelési pontokon emelték, rögtön sérül, kész a baj, volt amelyik hengerfejes volt, volt aminek a tető elektronikája mondta fel a szolgálatot, de ezek még csak a kisebb bajok!!! Komolyan mondom nem akarom sorolni. Rettenetes állapotokban vannak itthon ezek a járgányok. Kérem a lelke, pénztárcája, és a jövendőbeli szerelője érdekében itthon NE vegyen ilyen CABRIO-t. Nos. Itt jött képbe a mobile.de oldal. 800 KM- es távolságba gondolkodtam plusz egy 40 km-es vonzáskörzetben. Münchenre esett a választás. Összeszedtem 5db telefonszámot, és meglódultam (nem érdemes gondolkodni! jó kaland kellemes utak max a benzin ktg.-et bukjuk el) Szóval, néztem ott is ezt azt, ne higgyük, hogy ott mindegyik makulátlan. NEM! Az ottani török kereskedő rosszabb mint az itthoni hazug cigány kereskedő de legalább ugyan olyan. Végül Ebersberg nevű kisvárosba megtaláltam az igazit. Egy kedves középkorú úré volt. Megnéztem amit ilyenkor meglehet, esztétikailag hibátlan. Ülések szép állapotban, motor váltó zaj mentes, nem csörög, nem zörög, nem füstöl, egy szó mint száz hibátlan volt mind a bőr kárpit mind a tetővászon (GYÁRI VOLT NEM VOLT CSERÉLVE PEDIG 17 ÉVES)! Ezért nem mindegy, hogy 17 évig a főuton parkolt egy járdapadka mellett az autó vagy egy fűtött garázsba. Ez 17 évig ott állt. Szóval semmi gond nem volt vele hazahoztam megvettem kinn 70 Euro.ért a Kurzzeitkennzeichen-t 5 napig érvényes, aztán VPOP stb nevemen is volt. 268 árfolyam mellett hoztam be 2200 EURO volt a vételára plusz 204.000 a regado plusz (ebben benne van az eredetiségvizsga) 40 műszaki kpm-nél és kész. Durván 840.000 FT volt névre írva a kocsi plusz benzin ktg. legyen 900.000 az egész. Kérdem én hol kap az ember ennyiért ilyen állapotú autót itthon??? Mai napig nézegetem a kínálatot puszta kíváncsiságból, hát felakasztanám az eladók 80%-át hogy ilyet mernek 1.3 millió fölött adni. Amilyen állapotúakat ezek kínálnak. Undorító. Az autó felszereltsége számomra ideális. Ülésfűtés, bőr belső, elektromos tető, 10 hangszoró. Klíma nincs, nyáron veszélyes lehet benne az idő felhúzott tetővel! Érdemes klímásat nézni, de ha nincs az sem vészes. Szóval. 17 évesek voltak benne a futómű alkatrészek!!! Hátul gyári M3-as futómű. Hazahoztam felemeltük. MInt mondjak....öröm volt alánézni. Hibátlan! Patika! Elöl kellett egy stabszilentet, stabpálcát, gömbfejet cserélni. 20.000 Ft volt szereléssel együtt, nem egy nagy szám. Most 250.000 van a járgányba 20.000 tettem bele idén. Bátran állítom eddig semmi baja, semmi furcsa zörej, semmi rendellenesség. Természetesen az olajat 10.000km -enként cserélem. Motul 6100 10w - 40 nyáron 10-60/ vagy Liqui Molly. Castrolt csak a ladába. Egy szó mint száz abszolút megérte kinn vásárolni ezt a típust, nagyon örülök hogy így tettem. Városba 9 litert fogyaszt nálam. Pályán 6,5- 7,5 között. Nem vagyok egy nyomogatós típus azt meghagyom a szerencsétlen powefanatics-oknak meg a street racing-osoknak. Én vigyázok az autómra mivel ez is érték. Ha majd egyszer eladom ugyan olyan öröme legyen annak benne mint nekem most. 3000 alatt tényleg kicsit "gyenge" de hát 1460 KG az önsúlya. Viszont ezzel a 2000es motorral lehet takarékosan járkálni. Sehol nem rohad, kéderek nem szakadtak, vízelvezetők nincsenek eltömődve. Minden hibátlan rajta. Csak ajánlani merem ezt a típust!! És nem kell félni télen sem a vászontetőtől!!! Ha Németországban jó volt a -20 fokban a hegyekben akkor itt is! És tényleg jó semmi baja. Fűtés tökéletes, viszont hamar kihűlhet. De hát az ember megy egy kocsival nem áll vele és csak ül benne.
Hibalista
- Eddig semmi. (lekopogom) Kötelező dolgok lettek cserélve mint minden autónál, ill kopó alkatrészek. Gömbfej, szilent, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, stabpálca stb.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős ill. saját magam
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 230 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | BMW e32 750 IL | Következő autója? | BMW E 46 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
