Kormányzott kereket nem hajtunk meg!!!
Szöveges ítélet
Amiért szerintem ezt az autót szeretni kell, a következ?k:
a soros 6os motor, etalon futóm?, kardántengely forog alatta...
Nem az aktuális divatot követ? küls? és bels?, hanem jól
bevált (már majdnem konzevatív) megoldások alkalmazása sok apróságban is. Ettöl az autó kortalan marad! Ellenben a szecska (pl.francia) tipusokkal!
A kasztni vonalát csak végig kell nézni -plane egy jó kerékkel- és látható hogy az egész autó ugy jó ahogy van!
A gyengéje, hogy oda kell rá figyelni de azt meghálálja mindíg.
Ami tény, étvágya van és olajcserénél nem éri be 4-5 literrel amik meg pénzekbe kerülnek ugye!
Hibalista
- Apróságok... amik id?vel kopnak, eltöm?dnek, elfogynak... kárpit mocorgások, pici nyöszörgések ahol müanyag van. 9 évnél ez semmiség!
- Motorban, szerkezetben eddig még semmi!!!
- Ami tanulságos, nem gyári alkatrészek (olasz) amennyivel olcsóbbak annyival bizonytalanabbak is, illesztések méretek nem német pontosságúak!!!!
Ide hordtam szervizbe
Eccer volt a Szinva Motorban, és utoljára is!...
Erröl ennyit.
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 112 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 318 | Következő autója? | (E 46) 323i- töl fölfele!.. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |
