Kezdő autónak
Szöveges ítélet
Imádom az autót, első autóm. Jó tanács, ha veszel egy ilyen autót, mindenféleképpen érdemes átnézetni vagy szakszervízben(computeres vizsgálat, stb.), vagy egy hozzáértő, pl. egy bmw szakszervízből kivált csapattal, akik a szakszervíz óradíjának kb. feléért dolgoznak (én ilyet találtam). Én gyerekfejjel megvettem minden átvizsgálás nélkül. Csak a szokásos, "hozzáértő" haver alánézett, ment vele. Következtetése: semmi baja, vedd meg. Meg is vettem, aztán egyre furcsábban kezdett viselkedni az autó: nehezen lehetett a kormányt tekerni, éjjel ismeretlen úton autóztam, aztán minden előjel nélkül elment minden világítás... Aztán átnézettem, megtudtam az előéletét. Elég szörnyű volt. Három autóból áll, pedig elvileg egyből kéne(elég szépen össze volt törve, kasztnit vágtak stb.). Ezért érdemes átnézetni, én is buktam volna kb. 10.000 ft-ot és úgyis bömöst vettem volna, csak másikat. Elhatároztam, nem adom el, megcsináltatom. Két nappal a teljes generál előtt éppen moziztam egy plazaba, a film után,miután a parkolóba kimentem fogadott a látvány: igen tehetséges sofőrkollégám rendesen leamortizálta a gép elejét(azóta a kanyarokban lévő első öt parkolóhelyet mingíg kihagyom). Ha lúd, legyen kövér. Mindennel együtt az árán kívül kb. 600.000 ft-omban van a gép. Amúgy miután mindent kicseréltek rajta, olajon+szűrőn kívül nem cseréltem még semmit. Csak, hogy érezzétek a különbséget, anyámat beültettem a compact-ba, ezt követően eladta a citroen c3-asát (2004., 23.000km), kb.1.000.000-ót bukott és arra vár, hogy megvegyem következő bmw-et (e34 525i), és ezt megkapja. Nem kell megijedni a bajor vasaktól, nem drága a fenntartása, csak nem szakszervízben kell szervizeltetni, meg nem kell mindent újonnan megvenni hozzá. Németbe én komplett működőképes autót vettem (sajna miután kidobtam egy csomó pénzt alkatrészekrre) 400 euroért+szállítás. Hátha azért mégiscsak elromlik valami, ha meg nem, eláll az udvarban és itt kb. háromszor ennyiért is eltudnám adni. A motorja nem m-es de szerintem kezdő autónak, friss jogsival elég erőt ad. A hátsókerék így is megtud néha lepni. Szóval szerintem az autó a bmw-nél kezdődik, én biztos ennél a márkánál maradok egy ideig
Hibalista
- kormánymű, első-hátsó futómű, oldalablakot tartó műanyag pöckök eltörnek(ha jól van beállítva az ablak, semmi baj nincs vele), hűtő, termosztát...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1994 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 108000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | E34 525i |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |
