A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 318i 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Jó választás

Szöveges ítélet

Mindig nagyon tetszett az E36-os, így rövid gyűjtögetés után megvettem életem első autóját, ezt a 318i bömöst. Szerintem, és a szakik szerint is ez egyike a jól megalkotott motoroknak, így bátran ajánlotta mindeni. Sok BMW után sikerült kiválasztanom az áldozatot, mert megmondom őszintén sok a széthajtott, leharcot darab az E36-osok között, de egy kis utánajárással nagyon szép autókat lehet találni. Nekem is sikerült.

Rozsda szinte nincs az autón, csak a pótkerék alatt kezdett rozsdásodni, melyet egy alapos csiszolás és jó minőségű alvázvédővel való alapos átkenés után hibátlanul orvosoltam (és mindez kb. 3 órás munka és kb. 2000 Ft).

Az én autóm M43 motorral szerelt, 116LE-s, tehát nem egy vadállat. De szeretem, mert az 1.8-as motor, már kellően nagy ahhoz, hogy ne csak halálra pörgetéssel lehessen vele közlekedni (mint az 1.4, 1.6-osokkal), és ennek a motornak a jellemzője, hogy alacsonyabb fordulatszámon (2-3.500 rpm) használva keveset fogyaszt (kb. 7-7,5 l) és normálisan autózható, míg magasabb fordulatszámon egész jól megy, egészen sportos, de ott már fogyaszt. Szóval ha azt akarod, hogy menjen, akkor mondjuk 4000 felett kell hajtani. Autópályán amúgy 130-140-es tempó mellett kb. 7 litert eszik, ja és ilyen tempónál odalépve is egészen jól húz! (múltkor egy 320d jött ki elém autópályán, emelkedőn, és nagy csodálatomra nem ment olyan jól, mint én, pedig látszott, hogy nyomta neki mint állat...)

Mikor megvettem akkor költöttem rá kb. 100.000,- Ft-ot, kicseréltettem minden olajat, szűrőt, szíjat, tömítést, és lengéscsillapítót gázosra. Ezen kívül minden 15.000 km után cserélem az olajat (5W-40 synt), szűrőket. Ennyi. Minden nap használom, minden körülmény között, de nem romlik el, nagyon megbízható, ár-érték arányt tekintve a legjobb választásnak tartom. És még mindig nagyon szép, dögös verda.

És még valami: nagyon olcsó hozzá minden alkatrész, rengeteg a bontott cucc fillérekért!

Hibalista

- Eddig semmi extra, csak a kopó alkatrészek, de ez a használattal együtt jár...

Ide hordtam szervizbe

Rokon, illetve ismerős (természetesen mindketten szakemberek, de nem BMW specialisták).

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (6) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 200000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? BMW 328i
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)