A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 318 coupé 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Jó!

Szöveges ítélet

összeségében egy elég jó autó, lehet vele rendesen csajozni, na de azért egyáltalán nem hibamentes. maga a motor a maga kb. 120 lóerejével normális használat mellett b?ven elég, autópályán óra szerint lehet vele tartani a 220-at, és meglehet?sen gyorsan 100-on is van, habár konkrét id?mérést sohasem végeztem. szerintem ennél több nem is kell, a legtöbb autót le lehet így is hagyni lazán, a szomszéd aranyláncos "vállalkozót" a brabus S600-asában meg még egy 328-cal se. a fogyasztás elfogadható, legalábbis ha egy kicsit visszafogottabban hajtunk, a kb. 52 literes tankkal városban akár valamivel több, mint 500 km-t is meg lehet tenni, na persze hogyha akarjuk, akkor már 300 után üres a tank. a menetkomfort elfogadható, eléggé mélyen ül az ember, és a rugózás a sportos stílus miatt feszes, de azért még ki lehet bírni. a kupplung, hogyha átülünk egy másik autóból, hihetetlenül keménynek t?nik az els?re-ezt meg lehet szokni, és ugyancsak a sportosság velejárója, de belvárosban, dugóban maga a pokol, pedig nekem aztán tényleg nem gyengék a lábaim... sajna a bels?térben 10 év és kb- 130000 km után szinte minden zörög a rossz magyar utakon. persze, valószín?leg a rossz magyar utak okozták ezt a jelenséget... bekapcsolt rádióval viszont elviselhet?. a klímának a teljesítménye eléggé gyatrának t?nik, most majd viszem emiatt szervízbe. lehet, hogy ki kellene cserélni a folyadékot a rendszerben, és az a gond, de nem értek hozzá. ha viszont nem lenne semmi hibája, akkor szánalmas a h?tési teljesítménye. tavaszzal, 20-25 fokban még oké, de nyáron, kánikulában közel 30 perc kell, ameddig elfogadható h?mérsékletet teremt a kocsiban, és azt is úgy, hogy maximálisra állítva a ventillátort, ezáltal nem hallva a rádiót se(mert sajna szell?zés nagyobb fokozaton nagyon hangos). mondjuk, a rossz klímával kapcsolatosan az is szerepet kaphat, hogy a kocsi belseje matt fekete, ezáltal iszonyatosan felmelegszik, még akkor is, ha csak 5 percre hagyjuk a napon. télen az egyébként nagyon szép, keretmentes elektromos ablakok hülyülnek meg, mivel ha befagynak, akkor nem lehet rendesen se nyitni, se zárni az ajtót, mivel elvileg egy automatika nyitásnál "kihúzza" a tömítésb?l az üveget, majd bezárás után visszatolja. ilyenkor le kell teljesen ereszteni az ablaküveget, és ki-be csukni. egy id? után újra eszébe jutt a gépnek a feladata. az eléggé alacsonyan fekv? karosszéria miatt a h?véd?lemezek is szeretnek meglazulna a magyar utakon. ez csak egy apróság, de illik rájuk egy kicst odafigyelni, hetente egyszer a kocsi alá nézni, hogy ott vannak-e még. az én kocsim fekete, ami ugyan nagyon elegáns és sportos, de a a sajnos amúgy is gyengécske bmw lakkok közül ez a kegkényesebb. minden apróság meglátszik rajta, akárhányszor ránézek a fényezésre biztos találok egy új karcot. az orrán a kavicsok meg a ráégett rovarok is hagytak már nyomot. ezen polír se nagyon segít már, fényeztetni kell majd valamikor. de még aránylag szerencsés vagyok, mert 2-3 méter távolságból már nem is látszanak a "sebek", ellenben láttam már olyan sötét szín? e36-ost, amelynek az egész homloka fehér volt, úgy lepattogzott a világos alapozóról a festék... meghibásodások voltak, de nem vészesek. egyszer gömbcsukló-csere(kb. 30000), egyszer elromlott a vízpumpa meg még néhány apróság(nagyszervízzel egybevonva 67000) az el?z? tulaj már minden szervízt elvégzett a kocsin, amit kellett, tehát arról nem tudok mindent, de például vezérm?szíj csere is volt már. maga a motor eléggé strapabírónak t?nik, ha megkapja mindig az olajat, és nem hajtja az ember túlságosan, szerintem még 200000 km-t kibír. a váltó nagyon jó, kell hozzá egy kis er?, de én azt szeretem. pontosan meg van vezetve, és az ember mindig rögtön érzi, hogy bent van a sebességben, vagy sem. sajna mintha a hármasba az utóbbi id?ben néha, nagyon ritkán nem akarn els?re bemenni. még nem izgulok, mert lehet, hogy csak én bénáztam(nem volt teljesen benyomva esetleg a kupplunk, vagy valami hasonló), de azért figyelni fogom, hogy hogy viselkedik. de mondom, csak 1-2 alkalommal volt ez, az utóbbi, mondjuk 2 hónapban.

Hibalista

- gömbcsukló, vízpumpa, ablaktörl?, klíma, h?véd? lemezek leestek

Ide hordtam szervizbe

ráck autó budadörs

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

nt auto kft., bécsi út

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? 520i aut.
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)