Jó!
Szöveges ítélet
összeségében egy elég jó autó, lehet vele rendesen csajozni, na de azért egyáltalán nem hibamentes. maga a motor a maga kb. 120 lóerejével normális használat mellett b?ven elég, autópályán óra szerint lehet vele tartani a 220-at, és meglehet?sen gyorsan 100-on is van, habár konkrét id?mérést sohasem végeztem. szerintem ennél több nem is kell, a legtöbb autót le lehet így is hagyni lazán, a szomszéd aranyláncos "vállalkozót" a brabus S600-asában meg még egy 328-cal se. a fogyasztás elfogadható, legalábbis ha egy kicsit visszafogottabban hajtunk, a kb. 52 literes tankkal városban akár valamivel több, mint 500 km-t is meg lehet tenni, na persze hogyha akarjuk, akkor már 300 után üres a tank. a menetkomfort elfogadható, eléggé mélyen ül az ember, és a rugózás a sportos stílus miatt feszes, de azért még ki lehet bírni. a kupplung, hogyha átülünk egy másik autóból, hihetetlenül keménynek t?nik az els?re-ezt meg lehet szokni, és ugyancsak a sportosság velejárója, de belvárosban, dugóban maga a pokol, pedig nekem aztán tényleg nem gyengék a lábaim... sajna a bels?térben 10 év és kb- 130000 km után szinte minden zörög a rossz magyar utakon. persze, valószín?leg a rossz magyar utak okozták ezt a jelenséget... bekapcsolt rádióval viszont elviselhet?. a klímának a teljesítménye eléggé gyatrának t?nik, most majd viszem emiatt szervízbe. lehet, hogy ki kellene cserélni a folyadékot a rendszerben, és az a gond, de nem értek hozzá. ha viszont nem lenne semmi hibája, akkor szánalmas a h?tési teljesítménye. tavaszzal, 20-25 fokban még oké, de nyáron, kánikulában közel 30 perc kell, ameddig elfogadható h?mérsékletet teremt a kocsiban, és azt is úgy, hogy maximálisra állítva a ventillátort, ezáltal nem hallva a rádiót se(mert sajna szell?zés nagyobb fokozaton nagyon hangos). mondjuk, a rossz klímával kapcsolatosan az is szerepet kaphat, hogy a kocsi belseje matt fekete, ezáltal iszonyatosan felmelegszik, még akkor is, ha csak 5 percre hagyjuk a napon. télen az egyébként nagyon szép, keretmentes elektromos ablakok hülyülnek meg, mivel ha befagynak, akkor nem lehet rendesen se nyitni, se zárni az ajtót, mivel elvileg egy automatika nyitásnál "kihúzza" a tömítésb?l az üveget, majd bezárás után visszatolja. ilyenkor le kell teljesen ereszteni az ablaküveget, és ki-be csukni. egy id? után újra eszébe jutt a gépnek a feladata. az eléggé alacsonyan fekv? karosszéria miatt a h?véd?lemezek is szeretnek meglazulna a magyar utakon. ez csak egy apróság, de illik rájuk egy kicst odafigyelni, hetente egyszer a kocsi alá nézni, hogy ott vannak-e még. az én kocsim fekete, ami ugyan nagyon elegáns és sportos, de a a sajnos amúgy is gyengécske bmw lakkok közül ez a kegkényesebb. minden apróság meglátszik rajta, akárhányszor ránézek a fényezésre biztos találok egy új karcot. az orrán a kavicsok meg a ráégett rovarok is hagytak már nyomot. ezen polír se nagyon segít már, fényeztetni kell majd valamikor. de még aránylag szerencsés vagyok, mert 2-3 méter távolságból már nem is látszanak a "sebek", ellenben láttam már olyan sötét szín? e36-ost, amelynek az egész homloka fehér volt, úgy lepattogzott a világos alapozóról a festék... meghibásodások voltak, de nem vészesek. egyszer gömbcsukló-csere(kb. 30000), egyszer elromlott a vízpumpa meg még néhány apróság(nagyszervízzel egybevonva 67000) az el?z? tulaj már minden szervízt elvégzett a kocsin, amit kellett, tehát arról nem tudok mindent, de például vezérm?szíj csere is volt már. maga a motor eléggé strapabírónak t?nik, ha megkapja mindig az olajat, és nem hajtja az ember túlságosan, szerintem még 200000 km-t kibír. a váltó nagyon jó, kell hozzá egy kis er?, de én azt szeretem. pontosan meg van vezetve, és az ember mindig rögtön érzi, hogy bent van a sebességben, vagy sem. sajna mintha a hármasba az utóbbi id?ben néha, nagyon ritkán nem akarn els?re bemenni. még nem izgulok, mert lehet, hogy csak én bénáztam(nem volt teljesen benyomva esetleg a kupplunk, vagy valami hasonló), de azért figyelni fogom, hogy hogy viselkedik. de mondom, csak 1-2 alkalommal volt ez, az utóbbi, mondjuk 2 hónapban.
Hibalista
- gömbcsukló, vízpumpa, ablaktörl?, klíma, h?véd? lemezek leestek
Ide hordtam szervizbe
ráck autó budadörs
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
nt auto kft., bécsi út
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 115000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | 520i aut. |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
