A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 320iA 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Imádott Drágaságom!!!!

Szöveges ítélet

Az autót 2 éve vettem egy kereskedésből. Annyit tudok, hogy egy nagykövet volt az első tulaj, a második tulaj pedig egy fiatal srác volt, aki szintén a követségen dolgozott. Az autó magyarországi volt, még a rendszámtábla tartó keretén is fel volt tüntetve a Váci utcai cím.
A kocsit sajnos el kellett adnom külföldi munka miatt-azóta meg is bántam!!!
Ez egy hathengeres, automata vátos 3-as BMW volt.
Baromira passzolt az automata a hat hengerhez. Ahhoz képest, hogy már én is 13 évesen vásároltam, ahhoz képest nagyon egyben volt az autó.
Nagyon probléma nem volt vele. Kivéve, amikor egyszer versenyeztem egy gyorsasági motorossal, és felforrt a víz-valószínű ez előbb-utóbb bekövetkezett volna, de ezzel elősegítettem egy kicsit.:)
Ezzel a manőverrel pár hétig állt a kocsi (2 hét), de ki lett rajta cserélve, amit ki kellett... Az automata váltót is elvittem egy nagyon profi szakemberhez, aki leellenőrizte computerrel, és mindent teljesen rendben talált. Én úgy vélem, ha az ember automata váltóval vásárol ilyen típusú BMW-t, és vigyáz rá-nem driftel a betonon, nem hajtja-azt meg fogja hálálni a kocsi.
Cseréltem benne akkumlátort is, a régi majdnem cserben hagyott egyszer, de végül is hazaértem vele.
A motornak gyönyörű hangja volt. Amikor vettem, volt rajta egy sportkipufogó is, ami akkor egyáltalán nem tetszett, és nem nagyon szerettem volna agyon tuningolt autót, de amikor, először kipróbáltam, azt mondtam, hogy ez így OK!!!
Kiemelte a hathengeres hangját, nagyon komoly volt. Mindenki felfigyelt rá elsőre. A színe szürke volt-gyönyörű....
természetesen ez sem volt hibátlan, már akkor sem, amikor megvettem. Az ABS kijelzője állandóan világított, a műszerfal mutatói olykor leestek, volt amikor nem mutattak semmit, a tetőablak elromlott-ami az én hibámnak volt köszönhető, és furcsa, égett szag jött a motortérből. Ezeknek a hibáknak a javíttatása most tavasszal lett volna esedékes, de a kocsit eladtam, és simán elvitték ezekkel a hibákkal is, bár áron alul.
Ezeknek a hibáknak a javíttatása kb 100-150 ezer forint lett volna, ami szerintem nem egy nagy összeg, ha azt nézzük, hogy elektromos munkákról van szó.
A belseje sötét szürke plüss volt, ami teljesen egyben volt, semmi szakadás, semmi cigaretta kiégetés, semmi hibát nem lehetett látni a belső térben.
Az alkatrészek szerintem egyáltalán nem drágák hozzá, sőt...
A vízpumpa olcsóbb volt, mint egy ´93-as Mondeo-hoz.
Egyszer durrdefektet kaptam vele kb 110 km/óránál-a bal hátsóval-rámentem egy fadarabra, de olyan simán megállt az autó, hogy én is csodálkoztam rajta.
A kocsiban nem volt kipörgésgátló. Ez sokak szerint nagy baj volt, de ha van egy nagyon jó állapotú-mondjuk vadonat új-téli gumi garnitúrája az embernek, akkor semmi gond nem történhet. Amúgy meg nagyon jó kis móka a hóban csúszkálás!:):) De a hóba beszorulást nem ajánlom senkinek...
Gyorsulásra nem volt egy bajnok, a gyári adatok szerint 10,9 másodperc, de ennél szerintem sokkal gyorsabb. Autópályán 215 volt vele a max, amit ki tudtam hozni, de nem volt még sport fokozatban a kocsi...:):):)
A gumikat-mind téli, mind nyári-minden szezonban cserélnem kellett, a magyar utak minősége miatt, sajnos akkora kátyúk, és gödrök vannak, hogy az ember akár hogy is szeretné elkerülni ezeket, nem megy, egy idő után belefutunk egybe-egybe... Nálam ennek meg is volt mindíg az eredménye, és sokat is jártam a kocsival.
Mindent egybe vetve baromi jó autó volt, kitűnő állapotban, elnyűhetetlen külsővel, motor, és váltó jó állapotben volt. Mindenkinek bátran ajánlom mind első, mind családi autónak, de csak klímával-ebben ez volt még, ami nagyon hiányzott. Az egy nélkülözhetetlen dolog ilyen meleg nyarakon...
Fogyasztás. Ha valaki azt mondja, hogy 10 liter alatt ki lehet hozni, az hazudik! Nekem átlagban fogyasztott 10 litert, párszor kihoztam belőle 8-8,5 literes fogyasztást, de ez is ritka volt, és nem mentem többet 100-nál. Ezek városon kívüli adatok. Városban 10 liter volt minimum, de mondhatunk 12 litert nyugodt szívvel, ami simán elérte a 15-öt is. Ez az igazság, de az élvezethez pénz kell. Akinek nincs rá pénze, az ne vegyen ilyen autót. Nem elég megvenni, fenn is kell tartani, aki rendben tartja, annak nem is lesz vele problémája.
Az én következő autóm is BMW lesz, remélem egy 5-ös (mindig egy nagyobb kategória volt az álmom), de egyszer még tuti, hogy veszek egy E36-os cabrio.t is második, vagy hétvégi autónak is.
Rosszat pedig nem tudok mondani rá, mert ha valaki él-hal az általa szeretett márkáért, az nem fog egy rossz szót sem mondani a "szerelmére"!!!:):)

Hibalista

- -Vízpumpa-17000 Ft
-

Ide hordtam szervizbe

-Egy családi ismerős, aki kimondottan utálja a BMW-ket, de mégis azt mondta, hogy ezt meg kell venni!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1994
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 190000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Visa Következő autója? BMW
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)