Imádom és kész :)
Szöveges ítélet
Imádom, jelenleg is ezt az autót vezetem. Régi álmom volt, és bár E30-ast szerettem volna, erre adódott lehetőségem. Nem bántam meg. A motor nagyon jó állapotban van. Olajat nem eszi, nem égeti meg. A láncos vezérműhajtás biztonságos üzemeltetést nyújt hosszú távon, és költségkímélő is a szijjal szemben. A magyar utakon kissé kemény a rugózás, de volt már sok más autóm, és ezeket az utakat minden autó megszenvedi. A sibedatetővel szívok ugyan, de ez nem az autó hibája, hanem az előző gazdáé. Az első ablakemelő szerkezet kicsit gyenge, így az ablakoknál vigyázni kell, hogy pontosan a helyükre menjenek. A fogyasztás óvatos vezetésnél és hosszú távnál a 8 liter körül billeg, ha tapossuk neki, akkor sem megy feljebb 11-nél. Nekem még nem sikerült többet megetetni vele :) Igaz én vigyázok rá, mert szeretem :) Most hátsó kipufogódob lesz a következő vétel, de talán ez is megbocsájtható egy 17 éves autónak. Na meg talán az sem mellékes, hogy bármi probléma van, rögtön megcsináltatom, és nem gányolással :) Meghálálja :) Igaz sok hibát nem is produkál...
Hibalista
- Hátsó stabilizátor (2500), hátsó kipufogó dob (15-45000), első féktárcsa (7000-12000), elektromos üzemanyagszivattyú (30000)
Ide hordtam szervizbe
Klipács és Tsa Mazda autószervíz
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Bavaria Szeged
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 215000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Vectra | Következő autója? | BMW E46 330 Ci |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |
