Fiatalosan dinamikus sportos fritz :)
Szöveges ítélet
Gyerekkori álmom volt egy ilyen autó, és egy éve sikerült is megvásárolni! Jó néhány E36-ost megnéztünk, elég leharcolt állapotban kínáltak többet, míg végül ráakadtam erre a szép 320-ra! Gondolkoztam még 318-ason is, de utólag nem bántam meg hogy a 6 henger mellett döntöttem! Gyönyörű motorhangja van, szerintem 4hengeresben nem érdemes gondolkodni.
Mondanom sem kell, a hazaúton fülig ért a szám olyan jó érzés volt vezetni! Az autó 92-es gyártású, de jó az összeszerelés minősége csak minimális zörej van pl. ha vasúti sineken megyek át! A futómű nagyon jó, inkább feszessen sportos nem a legkényelmesebb de jól használható. 150LE-t tud a vas, ami nem veszett el az évek során! A gyári gyorsulási értéket lazán hozza a mai napig, végsebességre 200fölött van de én csak eddig próbáltam. Ennyi paci bőven elég dinamikus közlekedéshez. 60-tól már ötösben lehet vele autózni, pályán sem kell visszaváltani 130nál, szépen húz és még menni akar!
Az autónak a mai napig megvan a tekintélye, szépen lehúzódnak előlem még ha nem is akarok előzni akkor is. Lehet a xenon is erősíti ezt, az angel-eyes fényszórószettel. A formája szerintem nagyon időtálló, mindenki meglepődik mikor mondom hogy már nagykorú, ők 5-6 évesnek nézik.
Mióta megvan szerencsére nem volt semmi komoly baja, csak apróságok!
Mikor megvettem ha odaléptem neki kicsit benzinszag volt, főleg lehúzott ablaknál. Már a legrosszabbtól tartottam, végül ránéztem az üzemanyag-szivattyúra a hátsó ülés alatt. A benzincső volt picit megrepedve egészen a tövénél. Leszedtem, levágtam és visszatettem, azóta hibátlanul működik!
A napfénytető mechanikája sajnos rossz volt már mikor megvettem, ezt kompletten 10-15e.-ért lehet venni bontva a napokban le is lesz cserélve. Sokat bontanak belőlük, hordják be Németországból alkatrésznek így mindent fillérekért be lehet hozzá szerezni! Kapott új első fékbetétet kopásjelzőkkel, a board computer volt még pixelhibás de ezt kompletten kicseréltem (10e. Ft volt bontottan).
A kasztni jó állapotban van, a jobb küszöb sajnos rozsdállik, mert a napfénytető vízelvezetője el volt dugulva és szépen megállt ott a víz. Ezt is könnyen orvosoltam, pénzbe nem került. A kéziféken kellett még állítani, ez kemény 4000Ft volt.
A műszeregységben kellett még izzót cserélnem, más hibája nem volt.
Kaptam egyik havertól ajándékba egy karbon sportdobot, ezt szereltettem fel rá. Nagyon brutál hangja lett, kicsit talán sok is de szép sportosan szól.
A fogyasztása 10-11l városban, nem tartom soknak. Pályán megelégszik 7l-el.
Amit hiányolok az a légkondi, nyáron jól jönne. Utólag már nem hiszem hogy belerakatom, amúgy 60-80e. körül ez is van kompletten bontva.
A helykínálat is jó szerintem, mögöttem simán elférek a 182centimmel, szóval ahhoz képest hogy csak egy 3-mas bömös, bőven jó. Nem is kell nagyobb!
Tolatásnál nem sokat látni hátra, főleg hogy szárny is van de idővel meg lehet szokni.
A törésteszteken nem szerepelt túl fényesen anno, de a való életben ugye nem betonfallal ütközik az ember és itt már egész más a dolog.
Láttam egy e36-ot belerongyolni egy vectra-ba. A vectra hátulja eltűnt, a hátsó kereke benyomódott az anyósülés hátuljáig!!! :O
A bömös eleje is összetörd, de az ajtó nyílt simán, a sofőr pedig karcolás nélkül szállt ki. Engem ez meggyőzött a biztonságról.
Mindenképp jó vétel volt, jó érzés beleülni nap mint nap! Szeretném sokáig megtartani, ha le is cserélem akkor is csak BMW jöhet szóba, E46 pl.
Sajnos sok a szétgányolt példány, szóval alaposan meg kell nézni mit vesz az ember! Ha rá is kell költeni akkor is olcsón megússza az ember, szóval én bátran ajánlom!
Hibalista
- -napfénytető 15e. Ft - -kézifék állítás 4e. Ft - -benzincső javítása 0 Ft - -board computer pixelhiba 10e. Ft
Ide hordtam szervizbe
Ötkerék Bt. XIX. kerület Olcsón jól dolgoznak , ha fék-futómű javításról van szó!
Értékelése: 8
Másik szerelő értékelése
Magam csináltam az apróbb javításokat
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 280000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 2107 | Következő autója? | E46 |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
