Els? BMW-m
Szöveges ítélet
Nagyon sok BMW-t megnéztem, és 320 lett volna a kiszemelt áldozat a 6 henger miatt. De amiket láttam, mind lepusztult lelekott trágyavolt, míg nem megláttam ezt a "kis" 318IS-t. Egy vén csókáé volt, és nem gondoskodott róla, egy kicsit féltem is t?le, mert mocskosul ár alatt vettem meg. Amint hazajöttem vele Pestr?l, másnapra rögtön elkezdett ömleni az olaj a motorból. Szerencsére csak 2 db gumitömítés ment tönkre 80 ft/db, BMW-nél tök ugyanaz 433 Ft/db. Mivel láncos, ezért csak benzinsz?r?, olajsz?r?, pollensz?r?, gyertyák, és olaj csere elegend? volt. Mindenki mondta, hogy majd a gatyámat is ráköltöm az alkatrészekre, marhaság. A régi Polomhoz ugyanennyi vagy még drágább volt minden. Nem bántam meg, hogy megvettem, de a kipörgésgátlónak hálát adok. A fogyasztását, nem igazán tudom, mert idáig többet állt mint használtam. országúton 7 az tuti, városban egyszer 14 aztán 10,5.
majd most elválik melyik is igaz.
Hibalista
- Az olajsz?r?nél 2 db, gumitömítés, szíjfeszít? görg?k.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 1000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Polo 6N 1.4i | Következő autója? | BMW |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
