A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) M3 3.0 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

elMMMenyauto

Szöveges ítélet

Abban a szerencses helyzetben vagyok, hogy az autot hobbiautonak vettem megy egy nagy dizel melle (BMW az is). Regi almom volt egy sajat M3-as. Tavasztol oszig hasznalom, de akkor mindig, kiveve a 200km-en tuli utakat.
Az auto kora es a km futas ellenere nagyon egyben van, az elozo tulajnal 10 evig volt. Minden mukodik rajta, a motor igazi muszaki remekmu, a valto preciz meg ma is, a fek palyazasnal sem melegszik el, egyedul a futomu lehetne meg kemenyebb, ez csak palyazasnal derul ki egyebkent. A viz par perc alatt uzemmeleg, az olajnak kicsit tobb kell, aztan lehet tolni neki, a gazreakcio onmagaban megerne egy posztolast... hatalmas elvezet rugdosni a gazt minden visszavaltasnal... A motorrol egy jo jellemzo a kezikonyv leirasa: "Az olaj uzemi homerseklete 80-120 fok. Sportos vezetesnel ugyeljunk ra, hogy az olajhomerseklet ne lepje tul a 130 fokot." Errol annyit, hogy nyaron, 28 fokban, ket kor taposos Nordschleife utan az olajhomerseklet 113 fok volt... valoszinu eleg kemenyen kell egy helyben porogni percekig piros fordulaton, hogy egyaltalan a 120 fokot elerje az olajhom... masik: max teljesitmeny leadasa 7000 f/p-nel... piros mezo kezdete: 7000-tol... versenymotor-szagu :) amugy az eletronika 7600-nal tilt csak le.
Imadom az auto hangjat, a relative kemeny kuplungjat, nagyon-nagyon elvezetes vezetni. Egyedul az uleseit nem ertem, hogy kire terveztek, mar egy ora utan eleg kenyelmetlen benne ulni. A fejet gyakorlatilag csak akkor tamasztja az ules, ha sisakban ulunk benne.
Mivel az elektronikai es egyeb vezetot segito segedeszkozok arzenalja egy darab ABS-bol all, esoben meg inkabb tisztelni kell az autot, mint szarazon. Vizes uton tokmindegy milyen fokozatban vagy, 5 ezres fordulat minimalis kormanyszoggel es hirtelen gazadassal kombinalva a tuti keresztbefordulas keplete (ami persze jo helyen jo idoben nem baj, sot :) ).
Az auto megejelenese nyilvan mar nem olyan elegans, mint 20 eve, de meg mindig megnezik az utcan, aki ert hozza azert, aki nem, az meg egy szep retro BMW-t lat benne.
Ennyi penzert ez egy szuper auto, ha jol megnezi az ember milyen peldanyt vesz, kitol es milyen eloelettel, akkor a fenntartasi koltsegekkel sem lehet nagy baj.
Update: november elejen szokas szerint letettem az autot a garazsba, kozben mar terveztem, hogy tavasszal a szokasos olajcseren kivul rakom fel az uj semislickeket es uj fektarcsa meg betetek kellettek elore, ebbol is kineztem a hatul mar jol bevalt Zimmermann es EBC Yellow Stuff parost.
Csak kozben meg fent volt a hirdetes a neten, "viccbol" ugyanis felraktam meg egy hirdetest irrealisan magas aron par honapja, aztan mikor hivtak paran megis, akkor letoroltem gyorsan a hirdetest, rajottam eszem agaban sincs eladni. Valamiert aztan november elejen megint aktivaltam a hirdetest, motoszkalt bennem, hogy lassan talan lecserelem egy E92-es M3-ra. Nos, megint hivtak es ez a vevojelolt nem sokat tokolt, megnezte es tkp alku nelkul ki is fizette masnap... egyik szemem sirt a masik nevetett, de az autosbuzi lelkem teljesen magam alatt volt. Azonnal ujra bujtam a hirdeteseket a V8-as M3-rol... konkretan masnap kerult fel egy uj hirdetes, egy szep peldany Milano mellett... epp mikor olasz baratoknal voltam... ugy nezett ki a sors azonnal intezkedni kezdett... azonnal hivtuk es masnap reggel mar a milanoi gepen ultem... le is foglaloztam, par nap mulva elhoztam az autot, vegulis osszesen 4 napig voltam M3-as nelkul. Ezt is nehezen birtam mondjuk, de aztan a visszaut maris karpotolt, nagyon tetszik az auto, kulon iteletet irok hamarosan. Azert az E36 nagyon melyen beleegett a tudatomba, imadtam vele minden metert, foleg a Nurburgringen! Ami megnyugtato, hogy az uj tulajdonos is csak tavasztol oszig fogja hasznalni, a lelkere kotottem, hogy rendes gazdaja legyen!

Hibalista

- hutoventilatorkerek es annak kerete (a keret nem volt megfeleloen rogzitve ezert a kerek beleakadt...)15+50 Euro - fenyszoro izzo 3 euro - benzinpumpa 120 euro + munkadij - vezetoules allito bowden csere (ingyen) -

Ide hordtam szervizbe

kulfold

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1995
Kényelem (6) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 217000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 18000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? BMW 535d Következő autója? M3
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"GMT" AZ ÉLÖ LEGENDA

3 (E36) 325 CIA - 1992
2010.02.16 24000   1,8

(BAYERISCHE MOTOREN WERKE ) FÜRGE LUSTASÁG

3 318 tds - 1995
2009.04.05 24000   3,0

1.6? Egy nagy nulla!!!

3 1,6 - 1995
1999.11.30 5000   1,9

6 henger az igazi

3 320i - 1993
1999.11.30 60000   2,3

:)

3 328i cabrio - 95
2009.03.17 12000   -

A 1.6-os zöld csoda...

3 1,6 - 1992
1999.11.30 40000   2,0

A Gladiátor!!!

3 316i - 1993
1999.11.30 40000   -

A barátnőm kedvence

3 325 TDS - 1994
2008.06.14 0   4,0

A csajmágnes ;)

3 320i - 1996
1999.11.30 32000   2,0

A csoda!

3 (E36) 1,6 316i compact - 1996
2020.06.19 40000   -

A feltűnő paraszt-szálitó

3 (E36) 320i coupe LPG - 1995
2012.08.01 30000   4,3

A halál angyala

3 BMW E36 M3 Coupe (S50 B3.0) - 1995
1999.11.30 5000   3,8

A jóétvágyú n?mágnes

3 320 i - 1992
1999.11.30 35000   -

A kis Olajkályha

3 (E36) 318 TDS Touring - 1995
2011.11.22 26000   5,0

A kocsik keresztapja

3 e36 320 - 1991
1999.11.30 10000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)