A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (E36) (1990-2000)

3 (E36) 325 TD's Touring 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy gyerekkori álom, csak BMW

Szöveges ítélet

Amióta az eszemet tudom azóta az autó az csak BMW lehet nálam :D, és ennyi ! A többi az csak valami japán bizbasz : D ( amúgy van egy jó pár amit én is meglovagoltam már és meglepően kiült az arcomra a pozitív csalódottság mosolya ).
Az én történetem :
Apukám vette magának az autót 2010 ben. Elindultunk Diesel autót venni, egy kikötés volt BMW , AUDI , MERCI nem lehet . Hazajöttünk egy 325 TD's kombival :D. Jó árban egy autó neppernél találtunk rá, az előtt jött be az autó pár nappal ausztriából ( kivont papírokkal ) . Nah itt kezdődött minden :D . Mivel a fater kint kamionozott európában az autót én használtam a kezdetek óta. 19 évesen valóra vált az álmom , volt egy BMW-m :D. 143 lóval, iszonyat nyomatékkal, csillogott villogott. Nem is kell szerintem részletezni, az utolsó csavarjáig minden elemét kihasználva használtam ( nem autó nyúzó módon , de amit tudott azt megkértem tőle). Bordó kombi, tetőablakos, elől elektromos, légkondis, nagyon egyben volt az autó mikor hozzánk került. Megvételkor már tudtuk , hogy a generátornak szénkefe problémája van, hazafelé az aksi megis adta magát :/. Korrekt volt a srác akitől vettük mert az új aksit állta ő . Aztán megcsináltuk szépen a generátort, általában unokatestvéremmel szereltem.

Megvételkor tudtuk, hogy mi baja van az autónak. A generátor, az adagoló ( kicsit nehezebben indult melegen ) és lakkhibás volt a motorháztető.

Első télen megadta magát az önindító, - 10 fokban szabad ég alatt élvezet volt felújítani :D. És épp késésben voltam egy buliról, szóval nagyon kellett sietni vele. Majd nyáron komplett szilentek, lengéscsillapító csere megtörtént az autón. Ideje volt már, kisebb kátyúban is kitolta a seggét.
Onnantól kezdve csak az adagolóval volt kisebb baj.

Imádom az autómat. Rengeteget használtam, minden buliba vele jártunk. Kombi létére nagyon jól pakolható ( természetes dolog ). MEgjártuk vele a Balaton Soundot is 4 en , abba laktunk 2 napíg, nagyon sokszor volt elmentünk vele kirándulni, tóhoz, este nem mentünk haza. Hátsó ülés lehajtva mint egy francia ágy. Kompletten a kocsival költöztünk el ( mindent beleraktam ). Ajtó ablak, radiátor mindent elvittem már vele.
És egy élmény vezetni, amikor 1900-as fordulatnál lepadlózod és a turbó hangja megszólal :D IMÁDOM. Nem egy SAAB-ot ott hagytam versenyzés közben. Nem mai autó, de képes megalázni nagyon sok kategóriájában újabb autókat is ( ha kell ! :D ) . JAh, és a legfontosabb a fogyasztása szigorúan 7 Liter !!! ( 160 nal ) . Mivel BMW je van az embernek ( aki tudja ez egy élet érzés ) sokszor meg is szólták, nézd már milyen autóval van ...

Aztán telt- múlt az idő és megvettem, mivel úgyis én használtam. De akkor is többnyire közösen használtuk még utána ( a maí napíg is) . Az autón E- rendszám volt több mint egy évíg. Majd csak 2 év után lett le magyar papírozva.

Összességében azt tudom mondani, igen ez autó ! De nem szabad elfelejteni ez is autó és nem örök életű ! Viszonylag drága fent tartani. Amikor nekem sem volt pénzem megcsináltatni, akkor volt, hogy fél évet is állt :/. Újra lett fényeztetve a motorháztető, a lakkhibák. Az adagoló komlpetten fel lett újítva, futómű elől - hátul, kuplung, fékek, önindító, trafó, ezek lettek kicserélve benne. Viszont sosem hagyott ott az út mellett !!! Ha előjöttek a bajai, hamarabb szólt és tudtam, fel voltam rá készűlve, hogy elfog romlani.

Németország- Magyarországi túra 2-3 havonta ( 3200 km ) + idekint ugyanennyi használat. Teljesen megvagyok vele elégedve.

Ajánlani tudom mindenkinek a BMW-t, viszont nem olcsó, de nem is kell váratlan meghibásodásra számítani.

Hibalista

- Vásárlás után az első másfél évben: - - Generátor, szénkefe cseréje (megvételkor) - Kb. 5000 Ft. - Önindító, csak a ház maradt a régi (felújítás) - Kb. 16000 Ft. - - másfél év után: - - szilentek (első futóműben mind), hátsó lengéscsillapítók (komplett) - kb. 66000 Ft. - - harmadik év után (állt az autó egy helyben 1 évig) : - - Adagoló komplett felújítása - - Felső tömítés csere + beállítás - 43000 Ft. - - majd komplett felújítás - 66000 Ft. - - Termosztát - 3500 Ft. - Üzemanyag szivattyú - 30000 Ft. - - Majd Németországban, az autó 4. éve nálam: - - Jobb oldali lengőkar, kormányösszekötő, szilentek stb. - + Első kékek cseréje ( tárcsa + betét ) - Kb. 400 EUR. - Kuplung ( 2 munkahenger cseréje ) - Kb. 350 EUR.

Ide hordtam szervizbe

Többnyire saját magamnak, családon belüli segítséggel

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Wilker Kft., Miskolc ( komplett adagoló ). 1 napon belül karácsonykor. Gyorsak, megbízhatóak

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1996
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 267000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 55000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? 9 TSE
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"GMT" AZ ÉLÖ LEGENDA

3 (E36) 325 CIA - 1992
2010.02.16 24000   1,8

(BAYERISCHE MOTOREN WERKE ) FÜRGE LUSTASÁG

3 318 tds - 1995
2009.04.05 24000   3,0

1.6? Egy nagy nulla!!!

3 1,6 - 1995
1999.11.30 5000   1,9

6 henger az igazi

3 320i - 1993
1999.11.30 60000   2,3

:)

3 328i cabrio - 95
2009.03.17 12000   -

A 1.6-os zöld csoda...

3 1,6 - 1992
1999.11.30 40000   2,0

A Gladiátor!!!

3 316i - 1993
1999.11.30 40000   -

A barátnőm kedvence

3 325 TDS - 1994
2008.06.14 0   4,0

A csajmágnes ;)

3 320i - 1996
1999.11.30 32000   2,0

A csoda!

3 (E36) 1,6 316i compact - 1996
2020.06.19 40000   -

A feltűnő paraszt-szálitó

3 (E36) 320i coupe LPG - 1995
2012.08.01 30000   4,3

A halál angyala

3 BMW E36 M3 Coupe (S50 B3.0) - 1995
1999.11.30 5000   3,8

A jóétvágyú n?mágnes

3 320 i - 1992
1999.11.30 35000   -

A kis Olajkályha

3 (E36) 318 TDS Touring - 1995
2011.11.22 26000   5,0

A kocsik keresztapja

3 e36 320 - 1991
1999.11.30 10000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)