Depresszió ellen placebó, és bevált
Szöveges ítélet
És tessék! Itt van, benne ülök, vezetem, élvezem. Álmaim autója az enyém....és kétségbe esek. Mit fogok venni mondjuk 5 év múlva? Nekem nem kell kiforratlan elektronikával telet?zdelt tojásformájú sz*r, ami széthullik alattam.
Pozitívum:
Egyszer?en nem tudok betelni vele. Széles, lapos, hosszú, van eleje, hátulja, de legf?képpen stílusa. Keret nélküli ajtók, tesó! A belseje sokak szerint már divatjamúlt, szerintem kortalan. Kapcsolók, világítás tökéletes-prémium érzés. A motorja megel?zte a korát (lökettérfogat-lóer? arány),ahogy a felszereltsége is (kétzónás digitklíma, ABS, el. ablakok, dupla légzsák,stb...). Futóm?ve iszonyat jó. Durva kanyarokba is bátran be lehet húzni. A súlyelosztása 50-50%, mert néha az orrát tolja kifelé. Lehet vele nyomatékból is autózni, 60-nál simán kapcsolok ötödiket. A háromküll?s kormány gyönyör?, aki ezt kicseréli, az tuskó. Többszáz autót vezettem már, de ebben állt legjobban kézre a váltókar. És a könyökl?! Az tényleg azt teszi amire hivatott: masszív, és kényelmes. Fogyasztása hajszálra gyári, 8,3. 200-nál azért láthatóan esik a mutató.
Negatívum:
Szó ami szó, többet vártam a 140 l?er?t?l ( 1350 kilós a vas ). 160 felett elfogy a kraft. A nagy átlagot így is odakeni.
Érthetetlen, de a csomagtartó nyitása m?ködésbe hozza az ablakszervokat. MINEK? Egy kapcsolót kell csak kiiktatni.
Hölgyeim, ez nem az önök autója. K?kemény kuplung, a hátramenetet is izomszagú, a nagy sebesség? man?verezés is szigorúan kétkézzel, ugyanis a 17" papucsokkal nem a magyar vályús utakra való ...és még valami, hölgyeim...coupe-ban az ajtó m?ködtetésére szigorúan a kilincset tessék használni, ne az ablaküveget! (gy?r?s kéz, azonnal karc).
Hát igen. 9 év a Kárpát-medencében: zörög, nyikorog az ajtó, ülés, m?szerfal...
A kényelmes üléspozíciót nehezen tudom beállítani, de az állító liffenty?k els? osztályúak.
Klímája harmatgyenge. Egy új pollensz?r? szerintem orvosolja a problémát.(orvosolta)
Görögországot megjártam vele, és úgy szálltam ki az autóból, ahogy beültem. Semmi fáradtság! Átlagfogyasztás 6,7 lett! Ami külön tetszett a mediterrán térségben, hogy rohamosan n? az egy f?re jutó bmw coupe-k száma! Csak így tovább!Dióhéjban ennyi. Ajánlani tudom a szépsége, és a vezetési élmény miatt. A következ? min 6 hengeres lesz!
Hibalista
- Hátsó lengéscsillapítók (monroe), hátsó kerékcsapágyak (skf), jo bo els? stabrud(frap), jo bo bels? axiálcsukló(frap), termosztát(HQ), bezinszivattyú-szintmér? (bontott gyári), gyújtáskapcsolóban kormányzár (csak javítás), els? fékbetétek (lucas), kavics felver?dés-szélvéd?(pilkington, casco-s),olajszerviz+leveg?- és pollensz?r?. Eddig összesen kb: 120.000.-. A fékbetét, lengéscsillapítók és a sz?r?k kivételével a többi alkatrész mind az autóval egyid?s volt!!! Tisztelet! Tavasszal esedékes lesz: kuplungtárcsa, els? lengéscsillapítók. A gyári 17 felnik nagyon strapabíróak.
Ide hordtam szervizbe
Zs. Misi, S. Endre, barátaim, csak bennük bízom meg. Hátsó kerék meghajtás specialisták ( Mercedes, stb...). ....sajna nagyon el vannak havazva, két végén égetik a gyertyát.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
