Csalóka szerelem
Szöveges ítélet
Még jogosítványom sem volt de már meg volt életem első autója egy BMW E21 318i így nem is következhetett más a sorban mint szintén egy BMW! Csak is 6 hengereseket nézegettem akkor a szebb hang és jobb teljesítmény érdekében ezért 320i alatt nem is jöhetett szóba semmi. Nehéz volt jó áron értelmeset találni de sikerült kinézni agy kis 320i coupét. Elmentem, megnéztem, beleszerettem és ezért alig vettem észre a hibáit (persze azért kicsit alkudtam) de sikerült elhozni jó áron. Mondanom se kell amint kiértem a településről ahol a bömös volt vissza 2 padlógáz és tiltásig! Kirázott a hideg a 6 hengeres fémes üvöltésétől persze hozzá tett egy kicsit a sport dob is ami rajta volt. Aztán el kezdtem rendbe szedni inkább a futóműben voltak cserés dolgok, de jöttek az apró észrevételek amint megnyugodtam. Lóg a tető kárpit, lóg az ajtókárpit, nincs klímagáz (elereszti), bal oldali ülés fűtés nem működik, de hála istennek itt véget is ért a hibalista! Ezek nagy részét orvosoltam, extraként kapott egy egyedileg gyártott sport dobot, keményített futóművet, nagyobb felnit gumikkal, szebb lámpákat, m packettet.
Na ezek után lett igazán élvezhető az autó, máris kicsit gokartosabb érzés volt vezetni és a hangja még jobb lett. Az emberek mindenhol felkapkodják a fejüket ha látják és utána fordulnak hiába 23 éves! Kicsit csalós amikor elkezdesz vele gyorsulni a hang és az autó nyers viselkedése miatt úgy érzed csak úgy repülsz de ha leméred az időt mennyi kellett 0-100 km/h-ig akkor kicsit csalódni fogsz :D
Igazán dinamikusan lehet fele közlekedni de forgatni kell. A 150 Le (ha van még ennyi) kicsit kevés hogy a 17 colos felniket 225 széles gumikkal elforgassa és egy kereszteződésből mókásan fordulj ki, kb 4000-es fordulatnál kell leugranod a kuplungról hogy táncba vidd a bajort :)
Fogyasztás... hát ez képlékeny. Asszony kihozott belőle 7.5 literes fogyasztást is nálam inkább 10-et eszik, ez lábfüggő.
Szervizelése nem vészes persze nem egy B Corsa de nem megfizethetetlen és nincs is sok probléma vele ha rendben van tartva meg hálálja és kivisz a világból is!
Az enyém jelenleg nem mondható kifejezetten kényelmesnek, hasznosnak, gazdaságosnak, és csendesnek de nem is ezért vettem!
Imádom a coupe formáját, imádom,hogy ez még nyersebb kategória, imádom az úttartását, a 6 henger üvöltését és hogy biztonságban érzem magam benne!
Engem örök életre megfertőzött a kék-fehér bajor márka! :)
Hogy ésszerű választás-e? Nem! Nem az! De ha szereted, hogy hátul hajt és iszonyatosan jó hangja van emellett még biztonságos is, plusz hogy fel figyeljenek rád (ehhez persze egy szép példányra van szükség) és szeretsz pattogni az autóban, néha mókázni egy körforgalomban és azt akarod hogy mindezeket bírja is na akkor ez a te autód de ha lehetőséged van rá vegél egy 23,25 vagy 28i-t! Haverok és csajok egyaránt buknak rá! :D
Hibalista
- Amikor megvettem a bal hátsó kerékcsapágyat, első lengőkarokat, axiálisokat kellett cserélni. Illetve a biztonság kedvéért elvittem felújítani a lengéscsillapítókat és akkor már kértem ,hogy keményítsék is fel utcai sportra (ez volt a legdrágább 55.000 Ft). A többi már inkább extra volt! :)
Ide hordtam szervizbe
Család tulajdonában lévő szervizbe csináltuk mindig, Kiskunlacháza Greg Silver Kft.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 264000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | E21 318i | Következő autója? | e46 330d |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.1/10) |
