A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 316i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Böske te drága

Szöveges ítélet

Sokat gondolkoztunk barátnőmmel autóvásárlás előtt, mit is lehetne venni az adott pénzből. Előrevetítem minkettőnk titkos vágya egy BMW volt. A megnézett sok Opel, VW, és Fiat után a szomszédunk beszélgetés közben elmondta eladó az autója. Egy 1995-ös évjáratú E36 316i. Mondanom sem kell ez első próbakör után teljesen beleszerettünk. Van bene elektromos ablak, központizár, 2 légzsák, ABS, kétzónás digit klíma és félbőr ülés. Az egyetlen hiba ami feltűnt, hogy már kisebb gödörbe hajtva is kopog valami a jobb hátuljában és megrázza a farát. Vásárlás után az átvizsgálásnál derült ki hogy az egyik szilent ki van szakdva, csere. Kb 5000 Km megtétele után, a motorból először csak finom, majd egyre durvább nyöszörgés jött. Szerelő -> az összes vezető és feszítőgörgő csere. Közben volt még pár apróság : tolatólámpa kapcsoló csere, egy kedves autóstárs szólt, nem ég a féklámpa. Féklámpakapcsoló házilag ki, szétszed kitakarít, visszarak azóta is tökéletesen működik (a kapcsoló 10 e ft lett volna...), illetve a hátsó lámpák néha önálló életet éltek ( hol égett, hol nem ) leszed kontaktok takarítása visszarak és működik. Egyéb hibát nem tudok elmondani bár igaz eladás előtt a srác költött rá rendesen (új hűtő, vízpumpa, lengéscsillapítók). Azt hiszem ennyi hiba egy 11 éves autótól igazán nem sok, és a vezetési élmény kárpótol mindenért. Igaz nem egy állat az 1.6 os motor, de szép a hangja és nem is fogyaszt sokat. Az autót minden nap használjuk kb 40-50 km megy egy nap, néha többet is. Még soha nem hagyott ott sehol. Imádom!!!

---------------
az előző írás óta eltelt időben kb 1év megjártuk Németországot (3000 Km 140Km/h tempóval 6,5ös átlag fogyasztással!!!) oda vissza és továbbra is napi használatban van az autó (napi 30-40 Km és nem éppen autónak való úton). Azóta volt egy akksi csere, önhibából mert nem néztem a sav szintet így az egyik cella kiszáradt.
Illetve rázott a kormány, és kopogott az eleje (Magyar utak no comment), így szerelő: gömbfej, axiál csuklók szilent, miegymás. Ha már ott volt,és úgy is kompletten szét kell szedni, gondoltam cseréljük kompletten gömbfejek, szilentek, axiál csuklók, stabilizátor kar (az összes lemfölder) olaj csere a váltóban (hidegen nehezen vette az 1-2es fokozatot) és a difiben. Ja és kiderült szivárog az olaj a főtengelynél, szimering csere. Azóta minden tökéj, továbbra sem zörög semmi és mostmár a futómű sem kopog. Az egész mutatvány 150e ft volt ami nem kevés, (130e ft az anyag+20e Ft munkadíj) de ez mind kopó alkatrész egy 12 éves autón és nem az autó hibája, hanem Magyar "utak" siralmas állapotáé. (és jelzem édesapám Opel Astra G 1,7dti je ez idő alatt 400e Ft emésztett fel nem éppen kopó alkatrészekre: computer, turbo)

---------------------
Utóbbi félév hiba listája: eresztette az olajat az olajszűrő tartó konzoljánál (tömítés gyári BMW 800 Ft), de ehez eléggé szét kellett kapni a motort, így kiderült egy pár apróság. A motorblokkból kijövő műanyag hűtővíz csonkot megrágta az idő (5300 Ft gyári BMW), két feszítőgörgő csere (SKF 5200 Ft/db) és nem tudtam rájönni mitől dadog hidegen -> alul kiszakadt a légszűrőházat a szívócsővel összekötő gumi, és így fals levegőt szívott (csere gyári BMW 8700Ft). Azóta ismét megjártuk Németországot, esőben és hóban átlag 7 literrel. Münchenben jártunk és megnéztük a BMW Weltet, ajánlom nem csak BMW fanatikusoknak!

Most tervezzük, hogy könnyek között megválunk től, már nézegetünk... Igen E46-ost!!!

Hibalista

- 1 év alatt Akkumulátor, axiál csuklók,szilentek elöl, stabilizátor karok, gömbcsuklók,

Ide hordtam szervizbe

Vaskó Gergely H-szoboszló

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Tóth Zoltán H-szoboszló

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 168000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 53000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Következő autója? BMW e46, de a népítélet szerint csak BENZINEST!!!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)