Böhm úr
Szöveges ítélet
Egyszer beültem egy M3-ba, megindító élmény volt. Előtte valahogy kerültem a bajor márkát...az E36 egy nagyon eltalált forma kívül-belül. Szeretem a vonalait, engem feldob a minden irányból fekete belső. Nem akartam tejfölösdoboz műanyagokat, nyikorgó műszerfalat, papírhatású ajtókat, kanyarban hajló karosszériát...
"Sportos feeling"; ha magam köré képzelek egy BMW-t, nos az vmi ilyesmi. Németesen fagyott; szénbányászok számára Mekka. A műszerek/gombok háttérvilágítása élmény éjszakai vezetés közben. Ilyennek képzelem el a nirvanat: beülök és hirtelen minden a helyére kerül a világban(az aprót meg berakom a világított hamutartóba:D).
Az összes gombot, kapcsolót, tekerentyűt, pörgyettyűt egy laza kézmozdulattal elérem. Olyan egyértelmű, mint a kezemen az ujjak. Nem szorul magyarázatra :)
Elől kényelmes, mindenirányba állítható ülések(na jó, oldalra nem), aszfalt mélységre építve. Hosszabb úton is kiváló - a hátam sem fájdul meg. A hátsó üléssorról ez már nem mondható el. Az 5 személyt csak vmi mustárgázon élő német mérnök véshette a gépjármű paraméterei közé. Négy felnőtt még kissebb kompromisszumokkal "ideálisan" elfér, és a könyöklőt is így lehet lehajtani.
Egy négy hengeres touring nyilván nem sportautó, de nem is az a traktoros életérzés. Ha akarom tud gyorsulni is - nem hitegetem magam, ez nem egy M3 - de lehet vele gyorsan is közlekedni. Autópályán jól érzi magát, nem az én hibám a gyorshajtás, ő akar sietni mindig :)
Ez az első hátsókerekes autó amit vezetek. Az elején szokatlan volt a nagyobb gázadásra táncoló hátsó, ahogyan tolja magát menet közben, de mostmár megszoktam és nagyon imádom.
A futóműve némileg kemény, nem az a családi kombi. Fekvőrendőrökre inkább csak felgurulok, kerülgetem az összes úthibát...bár ez azért normális hozzáállás véleményem szerint.
Sokan óvaintettek, hogy ez megy tönkre, az lesz szar...minden pénzem ráköltöm majd...persze kell rá költeni, de egyáltalán nem vészes. A felsorolt hibákon kívül semmi gondom nem volt vele.
2008.09.17
Még mindig szeretjük :)
Hibalista
- Alattam még nem romlott el semmi, az előző tulaj hanyagságát kellett csak kijavítani:
- - szétrepedt olajteknő + kiszakadt leeresztőcsavar menet: 10e HUF
- - önindító néha nem indított, felújítás: 30e HUF
- - néhány belső égő cseréje: 2e HUF
- - olajcsere + szűrők + váltóolaj: 15e HUF
- - lógott a kesztyűtartó ajtó, de nagyobbrészt sikerült megjavítani(szétszedtem és kiderült, hogy több csavar is hiányzik, ami az egész műszerfalat tartaná + a világítás érintkező kissé korrodált volt)
- - két ajtó sarkánál felhólyagosodott a festék, javításra szorul
-
- 2008.09.17
- - hátsó rugó törött, de még nem lett kicserélve
- - bal első keréknél valami zörög, de még nem sikerült rájönni az okára
- - akksi lerohadt, de ez azt hiszem igazán nem a kocsi hibája
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 200000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 17000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.2/10) |
