A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » BMW » 3 (1990-2000)

3 320i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

BMW - Az igazi, klasszikus autó!

Szöveges ítélet

Életem első BMW-je volt, de ha minden jól megy nem az utolsó az biztos! :) Viszonylag jó árért jutottam hozzá a felszereltségéhez képest mely majdnem teljes volt. (A tükör meg ülés fűtésen kívül gyakorlatilag full extra volt, még tempomat is volt benne.)
Néhány kisebb esztétikai hibája volt de általában véve műszakilag jól egyben volt.
Gyorsulásra nem volt egy dragster (0-100 10,2 sec alatt saját mérés szerint) én kissé lustának is találtam de a legtöbb autót bőven lealázta. Mondjuk a soros hatos motor hangja még most is hiányzik, az remek volt :) Viszont mivel van benne anyag, elég nehéz a kasztni, ez a motor kicsit kevés a sportos autózáshoz vagy pörgetni kell.
Elég hosszúak a fokozatok és a VANOS-os motor igazából csak 4000-től kezd el húzni, igaz ott már elég jól.
Ami engem zavart, az igazából az alacsonyabb fordulatokon való nyomatékhiány de ez nem volt annyira érezhető ha nem nagyon akart mindig "kilőni" az ember a lámpánál.
A hat hengerhez és 2000 köbcentihez képest 10 literes átlagfogyasztás meg szerintem baráti. (minimum volt nyáron, klíma nélkül 8.8l - max, át Budapesten dugóban, ahol pedig lehet padlógáz - 12.4l)
Egyetértek azokkal hogy akik igazán sportos BMW-t akarnak azok 2,5-ös vagy 2,8-as motorral vegyék meg, mert nem fogyaszt annyival többet mint amennyivel jobban megy!
A hátsókerékhajtásról meg annyit hogy az sokkal jobb mint az elsőkerekes!
Nem tekergeti a kormányt az ember kezébe, sokkal élvezetesebb vezetni és még mókázni is lehet vele! :)
Ez volt az első hátsókerekes kocsim és meg kell hogy mondjam: az elsőkerékhajtás az emberiség nagy tévedései közé tartozik! :)
Télen persze csak jó téli gumival lehet használni, de ha észnél van az ember és nem felelőtlen, akkor ugyanúgy használható mint egy elsőkerekes autó, sőt jobban! :)

Sajnos mint később derült ki, a kocsim karosszériája már igen viharvert volt és sok csatát látott. Jó párszor meg volt már törve, sok helyen gittelve voltak az ajtók és jó pár helyen jött már föl a rozsda is az éleknél.
Soha nem hagyott ott az út szélén, egszer volt hogy a sok nyitogatástól levegős lett a hűtőrendszere és elkezdett melegedni, de akkor is hazamentem vele. Otthon lelégtelenítettem és utánna jó lett. Sokáig használtam és tán még mindig használnám ha nem törtem volna meg az elejét. :(
Sajnos mikor kijavítattam, felhívták a figyelmemet arra hogy igen vacak állapotban van már a kasztni és sokat kellene rákölteni ha rendbre akarnám tenni.
Miután elöl megjavitattam, kapott két angel eyes lámpát és az egyik hátsó javítóív is cserélve lett. Az új első fényezés és polirozás után nagyon szépen nézett ki és kicsit meg is inogtam, nem akartam eladni.
Sajnos viszont utánna kezdtek a hibák előjönni, sokszor ingadozott az alapjárat, nem akarta ráadni a gyújtást, növekedett a fogyasztás is stb. úgyhogy ekkor döntöttem végleg az eladása mellet. Így is nagyon sokat költöttem rá, igaz azt szinte csak a kasztnira meg tuningra, mert az ékszíjon, vizpumpán és az olajcserén kívül nem volt hozzányúlva!

Most már tudom hogy milyen a BMW feeling, úgyhogy remélem lesz még benne részem egy másik, fiatalabb modellben! :)
Igazából jó szívvel ajánlanám mindenkinek, mert még tizenévesen is megbízható és jó autó DE itthon olyat találni ami ennyi évesen nem volt legalább kétszer megtörve szinte lehetetlen...:(
Akik pedig spórolnak a javításokon azok később úgy járnak mint én a kasztnival.
De azért nem érdmes feladni a keresést ha valaki ilyet akar, mert a mai egyen és szürke autós világban egy szép BMW még mindig esztétikai és műszaki különlegesség!

Hibalista

- Levegős lett a hűtőrendszer (Le kellett légteleníteni otthon), vízpumpa és ékszíj csere (csepegett a víz) - munkadíjjal összesen 32.000ft, olajcsere motorban (30.000ft), váltóban (10.000ft), futómű átnézés és beállítás (5000ft) és végül: Karosszériamunkák (törés miatt): alkatrész, fényezés és munkadíj összesen: kb. 400.000ft!

Ide hordtam szervizbe

M3 Box, Bp. XV. ker, Vécsey u.

Viszonylag normálisak, amiről lehet adnak számlát és értenek is a BMW-khez de megkérik az árát. Figyelni kell hogy ne beszéljenek rá olyanra ami nem kell feltétlenül cserélni de általába véve korrektek és rendesen tájékoztatnak mindenről.

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 205000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 120L Következő autója? Opel Calibra 16V
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

BMW 3 (E36) 1990 (1994 - 2000)

További ítéletek (233 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

"GMT" AZ ÉLÖ LEGENDA

3 (E36) 325 CIA - 1992
2010.02.16 24000   1,8

(BAYERISCHE MOTOREN WERKE ) FÜRGE LUSTASÁG

3 318 tds - 1995
2009.04.05 24000   3,0

1.6? Egy nagy nulla!!!

3 1,6 - 1995
1999.11.30 5000   1,9

6 henger az igazi

3 320i - 1993
1999.11.30 60000   2,3

:)

3 328i cabrio - 95
2009.03.17 12000   -

A 1.6-os zöld csoda...

3 1,6 - 1992
1999.11.30 40000   2,0

A Gladiátor!!!

3 316i - 1993
1999.11.30 40000   -

A barátnőm kedvence

3 325 TDS - 1994
2008.06.14 0   4,0

A csajmágnes ;)

3 320i - 1996
1999.11.30 32000   2,0

A csoda!

3 (E36) 1,6 316i compact - 1996
2020.06.19 40000   -

A feltűnő paraszt-szálitó

3 (E36) 320i coupe LPG - 1995
2012.08.01 30000   4,3

A halál angyala

3 BMW E36 M3 Coupe (S50 B3.0) - 1995
1999.11.30 5000   3,8

A jóétvágyú n?mágnes

3 320 i - 1992
1999.11.30 35000   -

A kis Olajkályha

3 (E36) 318 TDS Touring - 1995
2011.11.22 26000   5,0

A kocsik keresztapja

3 e36 320 - 1991
1999.11.30 10000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)