Az imádott Gokartom!
Szöveges ítélet
A története:
Miután eladtam a kis fekete ördögömet(320IA ´92) majdnem 1 évig apuci autójával közlekedtem, míg meg nem találtam a megfelelö alanyt! Kb. 100 E36-os BMW-t néztem meg ez idö alatt, de az eladóik el voltak szállva az autóiktól. Voltak emberek, akik 1991-es limuzinért elkértek 5000Eurót.
Nekem pont ennyi pénzem volt, mikor elkezdtem keresgélni, és ugye visszafejlödni nem akartam.Erre az autóra apám hívta föl a figyelmemet, mert elég fiatal volt, elég jól felszerelt(klima, tetöablak, félbör, M-optik, és a lényeg, hogy az M52-es aluminium blokkos motor volt benne), és a kikiáltási ára 4000Euró volt.(ekkorra már összegyüjtöttem a 6. ezer eurómat) Egy csödeljárási árverésnek a katalógusában találta. Másnap el is mentem egy ismerösömmel megnézni. Na akkor és ott szerettem bele igazán, ahogy olyan esetlenül kérlelt, hogy mentsem meg a német barbárok elöl(egy belsö burkoló cégnek az egyik alkalmazottja használta melós autónak). Ott meg is fogadtam, hogy ez az autó az enyém lesz!
Ezután 1 hét álmatlan éjszaka következett, mert 1 hét mulva volt az árverés. 1 nappal az árverés elött kiderült, hogy nem tudok elmenni, mert dolgoznom kell. El is szomorodtam, egyetlen kiút, leadtam egy írásos ajánlatot 6000Euroról.
Aznap nem hívtak, másnap sem, már teljesen letargiába estem, hogy valaki másé lett az autó, mikoris a 3. napon megcsörrent a telefon, hogy 4600euróért az enyém lett a szivem csücske.
Na ekkor kezdödött a nagy felújítás, mert igaz 1. tulajos volt az autó, de melózni használták, tehát elhanyagolt, és leütött volt.
A felújítás kezdödött 4 féktárcs, fékbetétek, kerékcsapágyak, szíjjak, olaj, ... sorolhatnám.
Az autót üzemképessé- és biztossá tudtam tenni a maradék 1400eurómból, és le is müszakiztattam.
Na innentöl indult a szépítés, hifisítés. Az autó most kb 7500eurómban van, és el van téve egy olyan helyre, ahol nem veri esö, jég, nem süti nap, mivel ez alatt az idö alatt megváltozott a munkahelyem, és meg is kell jelenjek, de van rendszeres fizum, és így tudtam lizingelni egy 5-öst.
Én mindenkinek merem ajánlani a BMW-ket, mert nem annyira szervizigényes, mint ahogy azt mondják, és egy nagyon szép nagyon jó sportos autó.
Na akkor így további 3 év után folytassuk...
A hibalistát nagyon nem tudom növelni, 1db vízpumpa szállt el azóta, és még azzal sem hagyott az út szélén, hanem még elvitt Brno-tól Berlinig...
Illetve most megint abban a bizonyos konténerben pihen egy valószínüsített motorhiba miatt (szégyen szemre még mindig nem tudom mi pontosan a baja, pedig már megint 1 éve áll), amit mostanság fogok orvosoltatni és elkezdem újra használni az autót hétköznapra.
Elkezdtem az autót használni újra hétköznapra...a valószínüsített motorhiba egy katalizátor törés volt, amit hamar-hamar megoldottunk...immáron túl a 260.000Km-en még mindig köszöni szépen jól van...
Hibalista:
-Klimakompresszor csapágya
-Vízpumpa
-Katalizátor
-mind a két központizármotor
-bal oldali ülésfütés
-jelen pillanatban a légzsákokkal van valami gebasz
Szóval eddig semmi tragikus...
A képek az elötte utánna efektust akarják illusztrálni...
Hibalista
- Igazából mindent cseréltem, ami 200k-nál elkopik!-de csak azt!
Ide hordtam szervizbe
Német országba nem hiszem hogy sokan kihoznák!:D-de itt van egy nagyon becsületes szerelöm, aki javítja az autóimat, már ha kell!
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Mo.-n is van egy ilyen, de nem hiszem hogy örülne neki, ha kiadnám, hogy ki is Ö!:)
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 6 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 206000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 55000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 320iA limo | Következő autója? | BMW 520d (E39)-e39 528iA Touring |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
